וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ עשוי להקים ערוץ קניות משותף עם NBC; משיק וודקה על שמו

סוכנויות הידיעות

4.12.2005 / 8:43

המיליארדר צופה כי עד קיץ 2006, הקוקטייל המבוקש ביותר באמריקה יהיה ה-T&T, או ה"טראמפ אנד טוניק"



מאת ליאון איצקר וסוכנויות הידיעות



המיליארדר דונלד טראמפ בוחן אפשרות להקים ערוץ קניות בשם "טראמפ שופינג נטוורק". כך אמר שלשום איל הנדל"ן האמריקאי בראיון לעיתון "וול סטריט ג'ורנל".



הקמת ערוץ הקניות עשויה להתבצע במשותף עם רשת הטלוויזיה NBC של ג'נרל אלקטריק (סימול GE), לדברי מקורבים לטראמפ.



NBC מחזיקה ב-30% ממניות ערוץ הקניות ShopNBC וכבר משתפת פעולה עם טראמפ בתוכנית הריאליטי שלו, "המתמחה", המשודרת ברשת. לדברי המקור טראמפ כבר קיים שיחות ראשוניות עם NBC לגבר ShopNBC.



בראיון לג'ורנל אמר טראמפ כי הוא "בוחן מספר אפשרויות שונות" לקראת השקת ערוץ קניות. הוא רמז כי ShopNBC עשויה להיות אחת האפשרויות, אך אמר כי הערוץ המתוכנן "אינו בהכרח צריך להיות ערוץ של NBC".



אחרי הקזינו, הנדל"ן והטלוויזיה, טראמפ ממשיך לחפש תחומים חדשים. כעת מתכנן המיליארדר הפופולרי להנציח את שמו גם על משקה אלכוהולי חדש: Trump: The World's Finest Super Premium Vodka.



חברת דרינקס אמריקאס (Drinks Americas Holdings), המשווקת משקאות יוקרתיים, הודיעה בשבוע שעבר כי חתמה על הסכם לשימוש בשם "טראמפ" לצורך שיווק ומכירת הוודקה החדשה. ג'יי פטריק קני, מנכ"ל דרינקס אמריקאס, אמר כי להערכתם, השם "טראמפ" הוא אחד מהסמלים המסחריים הכי מוכרים ובעלי הערך הקיימים כיום, ונרדף לרמה הגבוהה ביותר. הוא הוסיף כי הם מצפים להשיק את המוצר בזמן לאביב 2006.



טראמפ אמר בהודעת החברה כי עד קיץ 2006, הוא צופה שהקוקטייל המבוקש ביותר באמריקה יהיה ה-T&T, או ה"טראמפ אנד טוניק". בשנה שעברה חתמה ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר על עסקה לפיה טראמפ ישמש כדובר עבור בושם לגברים של החברה בשם - "דונלד טראמפ, הניחוח" (Donald Trump, The Fragrance).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully