וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול מרחיבה פעילותה הבינלאומית לאפריקה: תקים 100 יחידות דיור בחוף השנהב כפיילוט להקמת 10,000 יחידות דיור

אסף רותם

4.12.2005 / 15:14

הפרויקט ניתן לגמול בבלעדיות, במסגרת הסכם עקרונות והבנות שחתמה עם ממשלת חוף השנהב ומחוז ימוסוקרו; ימסוקרו היא בירת המדינה



חברת הודיעה היום כי היא מרחיבה את פעילות הנדל"ן הבינלאומית שלה אל מחוזות לא מוכרים למשקיע הישראלי הממוצע.



גמול דיווחה כי היא מתרחבת אל בימוסוקרו, בירתה של חוף השנהב שבאפריקה, שם תקים פרויקט לדוגמה של 100 יחידות דיור צמודות קרקע, (כשלב ראשון בפרויקט כולל של בניית 10,000 יחידות דיור), אשר היקף מכירותיו (של הפרויקט לדוגמא) מוערך בכ-4 מיליון דולר וביצועו יחל ב-2006.



באמצע יוני 2005 חתמה גמול על הסכם עקרונות והבנות עם ממשלת חוף השנהב ומחוז ימוסוקרו, לשיתוף פעולה בביצוע שורה של פרויקטי נדל"ן ותשתיות בעיר ימסוקרו, ובכללם פרויקטים להקמת 10,000 יחידות דיור, בנייני קריית הממשלה ותחנה מרכזית. הפרסום הושהה על מנת לאפשר לגמול לבחון את ביצוע הפרויקטים ועל מנת למנוע כניסת גופים מתחרים עד להחלטה על תחילת פעילות בפועל.



הפרויקטים מתייחסים למבנים בעיר הבירה החדשה ולגבי חלק מהם ניתנה לחברה בלעדיות. עם זאת, כפוף ביצועו של כל פרויקט לחתימה על הסכם ספציפי בין הצדדים.



ימוסוקרו הוכרזה בשנת 1983 כעיר הבירה הפוליטית והאדמניסטרטיווית של חוף השנהב במקומה של אבידג'ן - העיר הגדולה במדינה.



פעילות החברה מתוכננת להתבצע במסגרת חברה בת בחוף השנהב, כאשר החברה תחזיק ב-85% מהזכויות בה והיתרה על ידי גורמים מקומיים.



כמו כן, גמול בוחנת שיתופי פעולה להקמת פרוייקטים בחוף השנהב בתחום התקשורת וטיפול במים והקמת בית חולים בינלאומי.



חוף השנהב שוכנת במערב אפריקה, לחופי האוקיינוס האטלנטי במפרץ בנין, וקיבלה את עצמאותה בשנת 1960 מידי הצרפתים. המדינה סובלת ממלחמת אזרחים ובצפון המדינה שולטים מורדים שאינם מקבלים את שלטונו של הנשיא המכהן. חוף השנהב מונה כ-17 מיליון תושבים. עיקר הכנסותיה הן ייצור ויצוא קקאו (מספר אחד בעולם, כ-40% מהתוצר העולמי) וייצור קפה (היצרנית הרביעית בגודלה בעולם). בשטחה נמצאים מרבצים חשובים של: נפט, גז, זהב, מנגן ויהלומים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully