וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הבלימה של HOT נושא פירות: הוסיפה כמה עשרות מנויים חדשים בחודש נובמבר

בועז גריילסמר

4.12.2005 / 15:33

הנתונים החדשים מצביעים על קיטון מסוים בקצב הגיוס של yes ועל כך ש-HOT מצליחה בנסיונותיה לבלום את נטישת המנויים; בשנה האחרונה עזבו את HOT כ-50 אלף לקוחות



אחרי עשרות חודשים רצופים של ירידה במספר המנויים, הצליחה HOT להעלות את מספר המנויים בחברה. בחודש נובמבר הצליחה HOT להוסיף כמה עשרות מנויים נוספים למצבת הלקוחות של החברה.



הנתונים החדשים מצביעים על קיטון מסוים בקצב הגיוס של yes ועל כך ש-HOT מצליחה בנסיונותיה לבלום את נטישת המנויים. עם זאת, הוספת המנויים של HOT פגעה באופן מזערי בלבד בגידול היחסי במספר המנויים של yes, שהוסיפה בחודש האחרון בין 2,000 ל-3,000 מנויים חדשים. הסבר אפשרי נוסף לגידול המקביל במספר הלקוחות של HOT ו-yes הוא התרחבות שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית והצטרפותם של לקוחות חדשים לשתי הפלטפורמות.



בשנה האחרונה עזבו את HOT כ-50 אלף לקוחות. מספר המנויים של HOT עומד כיום על כ-910 אלף לקוחות. בחודשים האחרונים השקיעה HOT מאמצים ניכרים בצירוף לקוחותיה למסלולים ארוכי טווח ובשיווק מאומץ של שירות ה-vod. כניסתה של HOT לשוק הטלפוניה מוסיפה ל-HOT לקוחות נוספים, שנוטשים את בזק (בעלת השליטה ב-yes) לטובת הקווים החדשים.



הסבר נוסף לגידול במספר הלקוחות של HOT הוא השקעה מוצלחת של החברה בתוכן ישראלי. בחודשים האחרונים שודרה בערוץ HOT3 סדרת הדרמה המוערכת "בטיפול". לאחרונה עלה בכבלים ערוץ הבידור הישראלי, המשותף ל-HOT ולמפיק חיים סלוצקי ו"ערב טוב", תוכניתו של גיא פינס, חזרה לאחרונה לעונה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully