וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: יש לי חלק גדול בהצלת המשק; נתניהו: ניתחנו את המשק והצלנו אותו - זאת תהיה טרגדיה לחזור לאחור

איילת גורמן

4.12.2005 / 16:29

נתניהו: יש לקצץ 4 מיליארד שקל בביטחון, להוריד את שיעור המע"מ ל-14% ולהביא ליישום מס הכנסה שלילי; פרץ הצהיר כי "שוק חופשי ותחרות הם סם החיים של המשק"



בנימין נתניהו הציג היום בנאומו בוועידת ישראל לעסקים את חזונו הכלכלי. נתניהו אמר כי לדעתו יש לקצץ 4 מיליארד שקל בביטחון, להוריד את שיעור המע"מ ל-14% ולהביא ליישום מס הכנסה שלילי. נתניהו הוסיף כי בכוונתו לסיים את "כל הנושא של רשת הרכבות", כולל רכבת לאילת.



נתניהו אמר כי הוא דוגל בסבסוד מלא של מעונות לנשים עובדות וכי יש בכוונתו להכין תוכנית מיוחדת למעוטי יכולת כלכלית ולהקצות קרקעות בגליל ובנגב לכל יוצאי הצבא במחיר מוזל.



נתניהו חזר וכינה את עמיר פרץ אלוף העולם בשביתות. לדבריו, במהלך כהונתו כיו"ר ההסתדרות היו 606 שביתות, שהן הפסד של 15.5 מיליון ימי עבודה ונזק כספי של 16.5 מיליארד שקל.



נתניהו אמר כי הוא הוציא את הקשישים מקו העוני וכי הוא תומך בתגמול אנשים לחיפוש ומציאת עבודה. לדברי נתניהו, "לשוק היה אפנדיציט, ניתחנו אותו וזאת תהיה טרגדיה לחזור לאחור".



עמיר פרץ אמר שהחגיגה של השנים האחרונות היא הוריקן תוצרת בית. לדבריו, לו אישית יש חלק גדול בהצלת המשק וחלק מהרפורמות ניתן לזקוף לזכותו.



פרץ אמר כי "שוק חופשי ותחרות הם סם החיים של המשק. אמות המידה של החברות בהיבט הניהולי השתנה - מנהל שיודע לפטר נחשב למנהל טוב. צוחקים על 'חבורת התמהונים' שמקיפה אותי - בני גאון הראל מרגלית והרכש החדש, אבישי ברוורמן. אבל אנחנו נוכיח שנעשה שינוי. אנחנו רוצים לפתוח מעגל חיים חדש בישראל. הכלכלה צריכה לשרת את האדם, האדם לשרת את השלום והשלום את הכלכלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully