וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא התאחדות המלונות קרא לשר התיירות לאשר את הוספת ישראייר כמוביל נקוב נוסף לארה"ב

זוהר בלומנקרנץ

4.12.2005 / 17:18

אבי אלה הוסיף: "על המדינה להודות בטעות בהכנסת הסעיף במכרז עם אל על, לפיו התחייבה לפתיחת השמיים רק כאשר תגדל כמות הנוסעים ל-10.7 מיליון"



נשיא התאחדות המלונות, אבי אלה, קרא היום לשר התיירות, אברהם הירשזון, לבשר על שינוי פני התעופה לישראל ולאשר הוספה של ישראייר כמוביל נקוב נוסף לארה"ב.



בדברים שנשא בוועידת ישראל לעסקים אמר אלה, כי "שינוי זה הוא צעד קטן לישראייר וצעד גדול למשק ולתיירות בישראל".



נשיא התאחדות המלונות השתתף בפאנל מיוחד שהוקדש לפתיחת השמיים לתחרות בו נטלו חלק מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן; מנכ"ל ישראייר, סבינה בירן; סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על, יואב לוי; הממונה על תקציבים באוצר, קובי הבר; והיועץ התעופתי, מיקי גת.



נשיא התאחדות המלונות המשיך ואמר, כי "על המדינה להודות בטעות בהכנסת הסעיף במכרז עם אל על, לפיו התחייבה לפתיחת השמיים רק כאשר תגדל כמות הנוסעים ל-10.7 מיליון. יש לבטל את הסעיף לא בדרך של הפרת הסכם אלה ע"י קביעת מנגנון שיבטיח ערבות לרמת רווח מסויימת לחברה".



בנושא קידום החקיקה למדיניות השמיים הפתוחים, סיים אלה בקריאה לאשר בשלב ראשון את חוק ההסדרים עם השינויים המוצעים ובשלב זה לעודד חקיקה המוציאה את הסמכות הבלעדית לאישור טיסות ומובילים מידי משרד התחבורה לידיה של ועדה משותפת של משרדי האוצר, התחבורה, התיירות ונציגות מתעשיית התיירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully