וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

און טראק זכתה בערעור בבית הדין הפדרלי - הוחזרה למכרז על הדרכון האמריקאי בהיקף מיליוני דולרים

אסף רותם

5.12.2005 / 9:32

און טראק, שהודחה מהמכרז עקב פגמים שנמצאו במוצר הסופי שלה, ניסתה לערער בעבר ונדחתה על ידי משרד החשב הכללי הממשלתי (GAO) של ארה"ב



לפני כחודש, על רקע תחזיות אופטימיות לעתיד וצמיחה בהכנסות הרבעון השלישי, גייסה כ-22 מיליון דולר בהנפקה פרטית של מניות. דומה שהמשקיעים שכחו או שמא סלחו לאון טראק, שסולקה באוגוסט ממכרז הדרכונים האלקטרונים של ממשלת ארה"ב, שמגלם פוטנציאל הכנסות של מיליוני דולרים. אולם, משקיעים אלה יופתעו לגלות כי החברה זכתה בערעור בנושא זה בבית המשפט הפדרלי בוושינגטון. בית המשפט הפך את ההחלטה לסיים את פעילותה של און טראק, והורה למשרד הדפוס הממשלתי (GPO) להחזיר אותה מיידית למכרז ולהמשיך בבחינת מוצריה מהמקום בו הופסקה.



און טראק, שהודחה מהמכרז עקב פגמים שנמצאו במוצר הסופי שלה, ניסתה לערער בעבר ונדחתה על ידי משרד החשב הכללי הממשלתי (GAO) של ארה"ב.



אין זו הפעם הראשונה שאון טראק מוחזרת למכרז זה. באוקטובר אשתקד הכריז ה-GPO על ארבע המתמודדות שעלו לשלב הסופי במכרז ואון טראק לא נמצאה ביניהן. החברה הישראלית עירערה על ההחלטה, ובינואר הוחזרה למכרז יחד עם שלוש מתמודדות נוספות. גורמים בשוק דאגו להבהיר אז, כי און טראק איימה לפתוח בהליכים משפטיים כנגד ה-GPO בתגובה להחלטה, ובוושינגטון העדיפו להחזירה למכרז כדי לא לעכב את השלמתו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully