וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל עבאדי, יו"ר נכסים מ.י לשעבר, מונתה לסמנכ"ל בבנק הבינלאומי

שלומי גולובינסקי

5.12.2005 / 9:43

עבאדי תמונה לתפקיד סמנכ"ל וחברת הנהלה בבנק; תחליף את דב גולדפריינד, שימונה למנכ"ל בנק פאג"י במקומו של יעקב טננבאום; עבאדי הובילה את הפרטת בנק דיסקונט



במסגרת רוטציה של בעלי תפקידים בקבוצת הבינלאומי, הוחלט על מינויה של מיכל עבאדי-בויאנג'ו לסמנכ"ל וחברת הנהלה בבנק. עבאדי-בויאנג'ו צפויה להתמנות לתפקיד ראש אגף חשבות וזאת במקומו של הסמנכ"ל דב גולדפריינד, שמיועד להתמנות לתפקיד מנכ"ל החברה בת - בנק פאג"י.



עבאדי-בויאנג'ו (39) היא רואת חשבון, עורכת דין ובעלת תואר בוגר בכלכלה וחשבונאות. מזה כשמונה שנים היא כיהנה כסמנכ"לית במשרד הבריאות ובמקביל שימשה במשך כשנה וחצי כיו"ר דירקטוריון נכסים מ.י, תפקיד במסגרתו הובילה את הפרטת בנק דיסקונט.



דב גולדפריינד (50) כיהן בתפקיד ראש אגף חשבות כשבע שנים והוא מיועד להתמנות למנכ"ל בנק פאג"י (פועלי אגודת ישראל). מינויו של גולדפריינד טעון את אישור בנק ישראל ודירקטוריון בנק פאג"י.



גולדפריינד, רו"ח ובעל תואר מוסמך במנהל עסקים, יחליף את מנכ"ל פאג"י, יעקב טננבאום, אשר עומד בראש הבנק 9 שנים. במהלך שנותיו כמנכ"ל תרם טננבאום רבות להתפתחותו של הבנק והוביל אותו להיות בנק מוביל בקרב האוכלוסייה הדתית חרדית. בכוונת הנהלת הבנק הבינלאומי להציע לטננבאום תפקיד הולם בקבוצת הבינלאומי. לבנק פאג"י 14 סניפים ברחבי הארץ ויו"ר דירקטוריון הבנק הוא הרב אברהם ורדיגר.



המינויים ייכנסו לתוקף לאחר קבלת האישורים המתאימים ובתום תקופת חפיפה כנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully