וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטס: "אם היינו קונים את באומן-בר-ריבנאי היינו מרוויחים הרבה כסף - אבל כסף לא מעניין אותנו"

איילה צורף

5.12.2005 / 10:38

לאחר שהעביר ביקורת נוקבת על הפרסומות להן נחשף בישראל, סירב מנכ"ל סאצ'י & סאצ'י להתייחס לעבודה של הנציגות המקומית, באומן-בר, אבל הסכים להגיד כי "אנחנו מאוד מרוצים מהם"



לאחר ההרצאה שנשא באולם ועידת ישראל לעסקים, הגיע קווין רוברטס, מנכ"ל סוכנות הפרסום הבינלאומית סאצ'י & סאצ'י, למסיבת עיתונאים בה נדרש להתייחס גם לפן הכספי של הפעילות של סאצ'י בישראל. הנציגות המקומית של סאצ'י & סאצ'י בישראל היא משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. החברות קשורות בהסכם ייצוג בלבד, ולא בקשרי בעלות.



עד לאחרונה עוד התנהל משא ומתן במסגרתו היתה קבוצת פובליסיס העולמית, החברה האם של סאצ'י, אמורה לרכוש את השליטה בבאומן-בר-ריבנאי. "הדבר אינו עומד על הפרק בשלב זה", אומר רוברטס. לדבריו, הסיבה היא ש"כסף לא מעניין אותנו. אותנו מעניינת הלהבה הבוערת בראשי המשרד, כשהם באים בבוקר לעבודה. משה גאון ויורם באומן, הם מהאנשים המדהימים ביותר שיש לנו. אם היינו קונים אותם, אולי היינו מרוויחים מזה הרבה כסף, אבל אולי זה היה פוגע בהתלהבות שלהם לעשות עבודה נפלאה כל כך כמו שהם עושים כיום".



אתה אומר שנחשפת בישראל רק לפרסומות גרועות. גם באומן-בר, הנציגות המקומית של סאצ'י, עושה עבודה גרועה?



רוברטס מחייך. "אין בכוונתי להעיד על העבודה של באומן-בר-ריבנאי כאן. את בוודאי מבינה שאנחנו מרוצים מהם מאוד".



הביקורת של רוברטס מופנית גם כלפי הישראלים עצמם. "אתם צריכים להפסיק להרגיש כאילו כל העולם נגדכם. זה לא יוביל אתכם לשום מקום. כדי לבנות את ישראל בעולם כמותג-אהבה, אתם צריכים להיפטר מהתרבות הכוחנית הצבאית האגריסיווית, ולאמץ שמחת חיים. ככה ישראל תתחזק בעולם".



לדבריו, עד כה הוא נחשף בישראל רק למותג אחד שעונה על ההגדרה "love-mark" ? סימן אהבה - וזאת קבוצת הכדורסל מכבי ת"א. "מדובר במותג מדהים", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully