וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד דנאל: עלייה בביקוש לעובדים במרבית המקצועות בחודש נובמבר

עינב בן יהודה

5.12.2005 / 10:54

עלייה של 20% בביקוש למקדמי מכירות בהשוואה לאוקטובר, הביקוש לעובדים בענף הבנייה עלה ב-26%, הביקוש לעובדים בהיי-טק עלה ב-15.5%; במקביל נרשמו ירידות בביקוש לעובדי מלונאות ומסעדות ולעובדים בלתי מקצועיים



בחודש נובמבר נרשמה עלייה בביקוש למרבית המקצועות, בהשוואה לחודש אוקטובר עמוס החגים, כך עולה מנתוני חברת כוח האדם דנאל. מחלקת המחקר של קבוצת דנאל מבססת את נתוניה על ביקושים שנרשמו ב-30 סניפי החברה ברחבי הארץ.



מהנתונים עולה, כי בביקוש לדיילים ומקדמי מכירות נרשמה עלייה של 20% בהשוואה לאוקטובר, הביקוש לעובדים בענף הבנייה עלה ב-26%, הביקוש לעובדים בענף ההיי-טק עלה ב-15.5%, הביקוש לאנשי מכירות ושיווק רשם עלייה של 8%, והביקוש לשומרים ומאבטחים עלה ב-5.5%.



במקביל נרשמו ירידות מתונות בביקוש לעובדי מלונאות ומסעדות ולעובדים בלתי מקצועיים.
יציבות נרשמה בביקושים בענף התעשייה והייצור, ענף הייבוא והייצוא ובמקצועות הגרפיקה.



יונה אדיר, מנכ"ל ויו"ר דנאל מציינת, כי שוק התעסוקה הושפע ב-9 החודשים הראשונים של השנה מההתעוררות בענף התיירות וההתנתקות. אדיר מסבירה, כי בחודשים אלה חל גידול בתיירות הנכנסת לישראל , דבר שהגביר את הביקוש לעובדים במגוון תחומים נלווים ובהם מקצועות המלונאות והמסעדנות, תחזוקה, גננות, שמירה ואבטחה, טבחים ומדריכי תיירות. במקביל לכך, ההיערכות להתנתקות הגבירה את הביקושים לעובדים בתחומים שונים.



אדיר הוסיפה עוד, כי בהמשך למגמה העולמית, ענף ההיי-טק בישראל ממשיך בצמיחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully