וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות השקעה פרטיות מארה"ב רוכשות את חברת הכבלים והאינטרנט השוודית Com Hem

סוכנויות הידיעות

5.12.2005 / 11:22

חברת ההשקעות השוודית EQT הסכימה למכור את Com Hem לקרלייל גרופ ופרובידנס אקוויטי; EQT לא מסרה את מחיר העסקה, אך החברות האמריקאיות אמרו כי היא שווה כמיליארד יורו



חברת ההשקעות השוודית EQT אמרה ביום שני כי הסכימה למכור את Com Hem, חברת הכבלים והאינטרנט שלה, לחברות ההשקעה הפרטיות מארה"ב קרלייל גרופ ופרובידנס אקוויטי.



EQT לא מסרה את מחיר העסקה, אך החברות האמריקאיות אמרו כי היא שווה כמיליארד יורו (1.17 מיליארד דולר). במסגרת ההסכם, צוות הניהול הקיים של Com Hem יישאר והתוכנית העסקית הנוכחית שלה תמשיך ללא שינוי.



EQT אמרה בהודעה, כי ל-Com Hem יש כ-1.4 מיליון משקי בית כלקוחות והעריכה את רווחיה ב-2005 ב-700 מיליון כתר שוודי (86.81 מיליון דולר). היא אמרה, כי כמעט מיליארד כתר שוודי הושקעו בתשתיות לפס רחב וטלפוניה.



העסקה מגיעה בעקבות מגמת קונסולידציה במגזר התקשורת האירופי. הרכישה אף מרחיבה את ההשקעות של פרובידנס אקוויטי בתעשיות הכבלים והתקשורת האירופיות. החברה היא חלק מקונסורציום שהסכים לרכוש בשבוע שעבר את חברת הטלקום הדנית TDC תמורת 12 מיליארד דולר, ההשתלטות הממונפת הגדולה מעולם באירופה. פרובידנס אקוויטי וקרלייל מחזיקות יחדיו במפעילת הכבלים ההולנדית Casema.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully