וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם מרכזי ראשון לגוגל ישראל: תשלב את יכולות החיפוש ומודל התשלום על הקלקה בנטקס

עודד חרמוני

5.12.2005 / 11:12

לפי מנכ"ל ומייסד נטקס, אביב רפואה, זו התחלה של שלב חדש בשוק הפרסום הישראלי לצד הפרסום בבאנרים שבו המפרסמים ידעו בדיוק מי מקליק על הפרסומת שעבורה שילמו



ענקית האינטרנט האמריקאית שפתחה לאחרונה שלוחה בישראל, גוגל, עושה את הצעדים הראשונים בשוק המקומי. גוגל חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Netex שמשמשת כפלטפורמה לחיפוש חכם באינטרנט.



לפי ההסכם ישולב מנוע החיפוש של גוגל בחיפוש במאגר האתרים של נטקס, וכן תשולב תשתית הפרסום של גוגל - בה משלם הלקוח על כל הקלקה על שמו, בתשתית של נטקס. משתמשי Netex ישתמשו בזמן אמת בהצעות ובמודעות פרסומיות המבוססות על שאילתות החיפוש הספציפיות שלהם, דרך מערכת הפרסום Google AdWords ושרות Google AdSense for Search המקשר בין מודעות מבוססות טקסט לשאילתות החיפוש של משתמשים, ומספק להם אינפורמציה רלוונטית לשאילתת החיפוש שלהם.



זו הפעם הראשונה שמודל הפרסום של גוגל נכנס לישראל באמצעות שותף גדול, ולטענת מנכ"ל ומייסד נטקס, אביב רפואה, זו התחלה של שלב חדש בשוק הפרסום הישראלי לצד הפרסום בבאנרים שבו המפרסמים ידעו בדיוק מי מקליק על הפרסומת שעבורה שילמו. נטקס, שלה שני מיליון משתמשים בישראל, מפעילה כיום שני שירותים - מאגר של כ-100 אלף אתרים וכן ניתוב ישיר לפי שם האתר או התחום בעברית. החברה, שהוקמה ב-1998 פיתחה פתרונות מתקדמים לחיפוש מבוסס Web Directories רב לשוני, והיא רווחית מזה שלוש שנים. שיתוף הפעולה יכלול לראשונה בנטקס גם חיפוש תוכן, בהתבסס על אינטרגציה עם מנוע החיפוש של גוגל, ולא רק חיפוש של אתרים הרשומים במאגר של החברה.



מ-Google ישראל נמסר כי "Google הינו אתר האינטרנט ומנוע החיפוש מספר 1 בישראל. באמצעות שרות for Search Google AdSense אנו מספקים לשותפים שלנו אפשרות להכנסות נוספות על ידי הצגת מודעות AdWords רלוונטיות לתוצאות החיפוש ולהעצמת חווית הגלישה של המשתמשים שלהם", כך נאמר ועוד הוסיפו: "עם החיבור של השותף הישראלי החשוב הזה לרשת שלנו, אנו מרחיבים את התפוצה של מפרסמי ה-AdWords בישראל ומספקים להם הזדמנות גדולה יותר להגיע לקהל ממוקד ביותר של לקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully