וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית גאידנט מזנקת ב-10% על רקע הצעת רכש מבוסטון סיינטיפיק

דפנה מאור

5.12.2005 / 16:56

בורסות וול סטריט נסחרות בירידות קלות; חברת המסחר המקוון פרובייד קומרס מזנקת ב-10% על רקע הצעת רכש מליברטי מדיה; ענקית השבבים אינטל יורדת ב-1%



בורסות וול סטריט נסחרות בירידות קלות. בשוק האג"ח נרשמות ירידות, והתשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים עולה ב-0.028% ל-4.547%.



, יצרנית הציוד הרפואי האמריקאית, הגישה הצעה לרכוש את גאידנט, מתחרה בתחום הציוד הרפואי, במחיר של כ-25 מיליארד דולר, או 72 דולר למניה. בכך חטפה בוסטון את גאידנט מידי , אשר היתה במגעים נמשכים לרכישתה של גאידנט בחודשים האחרונים. ג'ונסון אנד ג'ונסון הציעה 63.4 דולר למניה. המחיר שהציעה בוסטון כולל פרמיה של 16% לעומת מחיר הסגירה של גאידנט ביום שישי. בוסטון יורדת ב-5%; גאידנט מזנקת ב-10%; מניית ג'ונסון נסחרת כמעט ללא שינוי.



, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, מתכננת להשקיע למעלה ממיליארד דולר בהודו כדי לחזק את פעילותה במדינה. כך אמר היום קרייג בארט, יו"ר החברה, דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס. מניית אינטל יורדת ב-1%.



בארט אמר לעיתונאים כי החברה תגדיל את הפעילות המקומית שלה, תגביר את השקעות ההון סיכון ותעבוד בצמוד לממשלה, לתעשייה ולגופי החינוך. לאינטל יש מרכז פיתוח בבנגלור, בירת ההיי-טק של הודו, המפתח תוכנה לשבבי מחשב ותקשורת.



אינטל הודיעה בשבוע שעבר רשמית כי החליטה להקים את המפעל החדש לייצור שבבים - בהשקעה של 3.5 מיליארד דולר - בישראל. עבור הקמת המפעל תקבל אינטל מענק ממשלתי של 525 מיליון דולר.



חברת ליברטי מדיה (Liberty Media), ענקית המדיה שבשליטת ג'ון מאלון, הודיעה היום כי הגיעה להסכם לרכישת חברת המסחר המקוון פרובייד קומרס (Provide Commerce) תמורת 477 מיליון דולר במזומן, או 33.75 דולר למניה. מניית ליברטי מדיה (סימול L) יורדת ב-0.5%; מניית פרובייד (סימול PRVD) מזנקת ב-10%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully