וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברטי מדיה רוכשת את חברת המסחר המקוון פרובייד קומרס תמורת כחצי מיליארד דולר

ליאון איצקר

5.12.2005 / 17:20

פרובייד מפעילה אתרי מסחר למוצרים כמו פרחים ומזון המסופקים ישירות מהספק ללקוח; ההסכם אושר על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות



ליברטי מדיה (Liberty Media), ענקית המדיה שבשליטת ג'ון מאלון, הגיעה להסכם לרכישת חברת המסחר המקוון פרובייד קומרס (Provide Commerce) תמורת 477 מיליון דולר במזומן, או 33.75 דולר למניה. פרובייד מפעילה אתרי מסחר למוצרים כמו פרחים ומזון, ורשמה רווח נקי בשנת הכספים האחרונה. מחיר הרכישה מייצג מכפיל רווח של כ-54 על תוצאותיה אחורה.



ההסכם אושר על-ידי מועצות המנהלים של שתי החברות. השלמת העסקה, הצפויה להיסגר ברבעון השני של 2006, כפופה לאישור רגולטורי, אישור בעלי המניות של פרובייד קומרס ותנאי סגירה אחרים. בעקבות הרכישה, פרובייד קומרס תישאר חברה בת נפרדת בתוך ליברטי.



פרובייד קומרס מפעילה זירות מסחר מקוונות למצרכים המסופקים ישירות מהספק ללקוח. החברה השיקה את זירת המסחר שלה ב-1998 והיא מוכרת מוצרים כמו פרחים, פירות ובשר תחת המותגים ProFlowers, Cherry Moon Farms, Uptown Prime ו-Secret Spoon.



פרובייד קומרס (סימול PRVD) רשמה רווח נקי של כ-8.9 מיליון דולר על הכנסות של כ-177 מיליון דולר בשנה שהסתיימה ב-30 ביוני, 2005.



ליברטי מדיה (סימול L) מחזיקה במגוון רחב של חברות מתחומי המדיה והתקשורת כמו ערוץ הקניות QVC וכן אחזקות בחברות כמו אינטראקטיב קורפ/IAC וניוז קורפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully