וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה גדולה לגילת: תספק רשת לוויינית למפעילת לוטו אמריקאית תמורת כמה מיליוני דולרים

עומרי כהן

5.12.2005 / 17:41

הרשת תסופק לחברת SGI ותכלול תחנת מרכזית ו-3,000 תחנות קצה ותיפרש ברחבי קולורדו, פנסילווניה, צפון דקוטה ודרום דקוטה



עסקה חשובה בהיקף מוערך של כמה מיליוני דולרים בודדים . גילת דיווחה היום, כי החברה הבת, ספייסנט, תספק למפעילת הגרלות הלוטו האמריקאית Scientific Games International (SGI), רשת תקשורת לוויינית בהיקף רחב, אשר תיפרש בארבעה מדינות ברחבי ארה"ב: קולורדו, פנסילווניה, צפון דקוטה ודרום דקוטה. הרשת שתסופק כוללת תחנת שידור וקליטה מרכזית, וכן 3,000 תחנות קצה VAST.



חברת SGI נחשבת לאחת משתי מפעילות שירותי הלוטו הגדולות בארה"ב, ומספקת שירותי הגרלות גם למדינות נוספות באמריקה הלטינית. עם זאת, זוהי העסקה הראשונה שחותמת גילת עם SGI ומכאן חשיבותה, מאחר והיא פותחת צוהר לעסקות אפשריות נוספות של שתי החברות בעתיד.



גילת פונה כבר שנים רבות לשוק חברות הלוטו ובחברה ציינו היום, כי מאז 1991 מכרו והיא וספייסנט יותר מ-32 אלף תחנות VAST למפעילות שירותי הלוטו ברחבי העולם. לדברי כריסטינה קליפטון, סגן נשיא לשיווק ומכירות בספייסנט, החלטה לפרוש רשת בהיקף כה גדול מעידה על האמון של SGI בחברה ובטכנולוגיה שלה. "התקנה זו מדגימה פעם נוספת את מעמדה של ספייסנט כספק מוביל של רשתות לוויין לתעשיית הלוטו בצפון אמריקה", הוסיפה ליפטון.



את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה גילת עם ירידה של כ-15% בהכנסות ל-153.4 מיליון דולר אולם גם עם ירידה חדה יותר של 73% בהפסדים ל-2.5 מיליון דולר. היום מגיבה מניית גילת להודעה בעלייה של 3.2% ל-5.8 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-130 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully