וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורכית מגיבה בטיפוס של כ-8% להערכת RBC על הזדמנויות חדשות בשוק היפאני ב-2006

עומרי כהן

5.12.2005 / 22:26

דניאל מירון: "התחרות הגוברת והדינמיקה בשוק עשויים להמשיך ולהאיץ את המעבר של חברות הטלפון ביפאן לאספקת מגוון רחב יותר של שירותים למנויים אולם לא ברור מתי תחל פרישת הרשתות"



מניית מגיבה היום בעלייה של 8.4% ל-24 דולר לדברים שכתב האנליסט דניאל מירון מ-RBC בנוגע להזדמנויות שעומדות בפני החברה בשוק התקשורת היפאני. מירון, שחזר על המלצה של "תשואת יתר" לאורכית עם מחיר יעד של 34 דולר, ציין בסקירה למשקיעים כי השינויים בשוק היפאני עשויים לבשר על עסקות חדשות לאורכית ב-2006.



אורכית מתבססת כיום בעיקר על לקוח אחד, מפעילת הטלקום היפאנית KDDI, אולם לדברי מירון מתכננת כיום גם חברה יפאנית נוספת, NTT, להשיק רשת תקשורת מתקדמת עם שירותים משולבים והדבר משחק לטובתה של החברה הישראלית. מירון ציין, כי התחרות הגוברת, הדינמיקה בשוק וענייני רגולציה, עשויים להמשיך ולהאיץ את המעבר של חברות הטלפון ביפאן לאספקת מגוון רחב יותר של שירותים למנויים. מגמה כזו פותחת לדבריו הזדמנויות חדשות בפני אורכית וספקיות נוספות של ציוד תקשורת.



"כמה מההזדמנויות הללו עשויות להתגשם במהלך 2006, למרות שעדיין לא ברור מתי תחל פרישת הרשתות ובאיזה היקף. המוצרים של אורכית כבר נבחנו בעבר במשך חודשים רבים על ידי מספר מפעילות תקשורת ביפאן, ולכן אנו זהירים בנוגע למחזור המכירה, אשר עשוי למתוח את סבלנות המשקיעים", הוסיף מירון.



מלבד השוק היפאני והמשלוחים הראשונים הצפויים לשוק האמריקאי, מזהה מירון פוטנציאל עבור אורכית גם באירופה ובקוריאה, על רקע גידול בתחרות בין מפעילות הטלקום שם. מירון חוזר ומדגיש, כי אורכית ניצבת בעמדה טובה, אשר תאפשר לה ליהנות מההכנות של מפעילות הטלקום להשקת רשתות ה"טריפל פליי". רשתות אלו יאפשרו לחברות הטלפון לספק למנויים שלושה שירותים שונים, קרי גם שידורי טלוויזיה ווידיאו, בנוסף לשירותי הקול והאינטרנט שהן מספקות כבר כיום ברשתות הנחושת הקיימות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully