וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישרא תספק למשרד ההגנה הפולני מערכות נגד מטעני נפץ תמורת 3 מיליון דולר

נתן שבע

6.12.2005 / 11:06

מדובר במערכת המשבשת את האותות שמשודרים על מנת להפעיל את מטעני הנפץ ולפגוע בכוחות המסיירים; באלישרא מקווים כי ההזמנה תפתח דלת להזמנות נוספות מצד כוחות נאט"ו הפועלים בעיראק



אלישרא תספק למשרד ההגנה הפולני מערכות נגד פיצוץ מטעני נפץ המופעלים על ידי שלט רחוק בהיקף של 3 מיליון דולר. החוזה הוא לשנה וחצי ואלישרא כבר החלה לספק את המערכות, שישמשו את הכוחות הפולנים הפועלים בעיראק.



מדובר במערכת EJAB - Electronic Jammer Against Bomb. במערכת נעשה שימוש נרחב באיזורים אורבניים ובסיורי כוחות לאורך הגבול. המערכת מותקנת ברכב או מונחת במזוודה שיושבת לרוב על רכבי הסיור של הכוחות ומשבשת את האותות המשודרים להפעלת מטען הנפץ שמופעל באמצעות שלט רחוק, בטווח של 200 מטר. המערכת פותחה בעקבות שיתוף פעולה צמוד עם היחידות המבצעיות של צה"ל.



באלשירא מקווים כי החוזה החדש יפתח דלת לחברה לכוחות נאט"ו נוספים שפועלים בין היתר בעיראק ופקיסטאן. ארה"ב כבר משקיעה מיליארדים באיום העיקרי של כוחותיה בעיראק כנגד מטעני הצד בהם נתקלים לוחמיה.



השלימה בשבוע שעבר את השתלטותה על אלישרא תמורת כ-70 מיליון דולר. אלישרא סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד של 2 מיליון דולר ולחאר שהכנסותיה התכווצו ב-14% ל-53 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully