וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפייר אונליין של נעם לניר צפויה לדרוש מאות מיליוני דולרים בתביעה נגד פארטי גיימינג

TheMarker

6.12.2005 / 11:40

כך דיווח ה"פייננשל טיימס"; אמפייר אונליין צפויה לפרסם את פרטי התביעה היום; חברת ההימורים המקוונים תנסה לחדש את חוזה שיתוף הפעולה שביטלה מתחרתה הגדולה



חברת ההימורים המקוונים, אמפייר אונליין של נעם לניר, תפרסם היום את פרטי התביעה נגד יריבתה פארטי גיימינג, כך מדווח ה"פייננשל טיימס". על פי הדיווח, אמפייר אונליין צפויה לדרוש כמה מאות מיליוני דולרים מפארטי גיימינג, לאחר שזו ביטלה חוזה שיתוף פעולה בין השתיים.



ה"פייננשל טיימס" הוסיף כי אמפייר אונליין תנסה לחדש את החוזה בינה לבין פארטי גיימינג, המפעילה את פארטי פוקר, אתר הפוקר הגדול בעולם. במסגרת חוזה שיתוף הפעולה בין השתיים, אמפייר הזרימה שחקנים לאתרי הפוקר של פארטי או לאתרים המשתמשים בפלטפורמה הטכנולוגית של פארטי, וקיבלה עבור כך עמלות.



ביטול שיתוף הפעולה מסב נזק כספי לאמפייר אונליין, שהונפקה בבורסה ביוני השנה. לאחרונה פורסם ב"טיימס", כי אמפייר אונליין קיבלה אזהרה בכתב על האפשרות לביטול החוזה עם פארטי גיימינג, אך לא דיווחה על כך למשקיעים בתשקיף לקראת ההנפקה. אמפייר מסרה בתשקיף, כי ההנהלה אינה יודעת על כוונה לסיים את שיתוף הפעולה עם פארטי גיימינג, והוסיפה כי אם תרחיש זה ייצא לפועל, הוא לא צפוי לפגוע בהכנסות.



אמפייר הונפקה במחיר של 175 פני למניה, שווי שוק של 925 מיליון דולר, והגיעה לשיא של קצת יותר מ-1.5 מיליארד דולר. עתה, נסחרת מנייתה ב-71 פני בלבד. ההידרדרות העיקרית הגיעה לאחר הודעת פארטי גיימינג על פיצול זירות המשחק של שחקניה מזירות המשחק של חברות הימורים אחרות.



בחודש נובמבר, דחתה אמפייר אונליין הצעת רכש מפארטי גיימינג במחיר של 60 פני למניה. מחיר זה נמוך ב-65% מהמחיר בו הונפקה אמפייר ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully