וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרם שוב מוכר לצולר: מינהלת הקרנות של הסתדרות העובדים הלאומית רכשה משרפ"ק 9% מלידר

שרון שפורר

6.12.2005 / 12:27

יאיר פודים: "למרות שאני סבור שלידר נסחרת בשווי נמוך מערכה הכלכלי החלטנו למכור חלק קטן מהאחזקה לגוף מוסדי"; שרם פודים קלנר מכרה את המניות ב-34 מיליון שקל - 5% מעל המחיר אתמול בסגירה



מנהלת הקרנות ה.ע.ל של הסתדרות העובדים הלאומית רכשה מקבוצת שרם פודים קלנר 3.7 מליון מניות של לידר החזקות והשקעות - כ-9% מן החברה - לפי שווי של 9.15 שקל למניה, מחיר הגבוה ב-5% ממחיר הבורסה לפי שער הסגירה אתמול, ובהיקף כולל של 34 מיליון שקל.



מנכ"ל קבוצת שרם פודים קלנר וחברת לידר, יאיר פודים אמר היום: "למרות שאני סבור שלידר שהינה החברה המרכזית של קבוצת שרם פודים קלנר נסחרת בשווי נמוך מערכה הכלכלי, החלטנו למכור חלק קטן מהאחזקה לגוף מוסדי בשל החשיבות הרבה שאנו רואים באחזקת ניירות ערך של החברה ע"י גופי מוסדיים. פודים הוסיף: "אנו גאים בכך שמשקיעים כדוגמת קרן הפנסיה ה.ע.ל הביעו אמון רב בקבוצה ובמיוחד בלידר ובפוטנציאל הצמיחה שלה".



לדבריו, ימשיכו קבוצת שרם פודים קלנר ולידר ולבסס ולחזק את פעילותה בשוק ההון הישראלי, תוך פתיחת אופקים חדשים, איתור הזדמנויות להשקעות אטרקטיוויות חדשות בארץ ובחו"ל ומתן ערך מוסף ללקוחותיה. פודים הוסיף כי בכוונת שרם פודים קלנר וחברת לידר להשתמש בכספי התמורה להקטנת מינופים ופיתוח עסקי של SFK.



קבוצת שרם פודים קלנר, הינה חברת החזקות שעיקר פעילותה הינו בתחומי שוק ההון, תעשייה, תקשורת וטכנולוגיה, נדל"ן ותשתיות, דפוס דיגיטאלי וכן סחר ושירותים. הקבוצה פועלת בעצמה ובאמצעות חברות מוחזקות שלה ברכישה, הקמה, השבחה ופיתוח עסקי של פעילויות וחברות ובנוסף בייעוץ ומתן שירותי ניהול לחברות מוחזקות, בניהול קרן גידור, במתן ייעוץ בתחום הבנקאות להשקעות ובייעוץ וניהול של מספר קרנות הון סיכון. הרווח הנקי של הקבוצה הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 בכ-63.3 מיליון שקל.



לידר הנה החברה המרכזית בקבוצת שרפ"ק, שעיקר פעילותה בתחומי שוק ההון, כמו כן שולטת לידר בפולאר השקעות ואורדן תעשיות. לידר סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי שהסתכם בכ-11.7 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-10.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-11%. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-92.5 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-50.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-83%.



הרחבה תובא בהמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully