וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.וי.טי קיבלה הזמנה לאספקת עשרות מערכות לבקרת איכות הדפוס על תוויות בהיקף של למעלה מ-1.5 מיליון דולר

נתן שבע

6.12.2005 / 12:35

ההזמנה עבור יצרן מדבקות בתחום הפארמה והקוסמטיקה תבוצע במהלך 2006; החברה נסחרת בפרנקפורט לפי שווי של 72 מיליון דולר



אי.וי.טי, הנסחרת בבורסת פרנקפורט (Prime Standard), חתמה על הסכם עם יצרן מדבקות בתחום הפארמה והקוסמטיקה לאספקת עשרות מערכות מתוצרתה לבקרת איכות הדפוס על תוויות, בתמורה ללמעלה ממיליון וחצי דולר. ההזמנה תבוצע במהלך 2006.



AVT תתקין עבור היצרן מערכת בקרת איכות המיועדת לשוק הדפסת התוויות והמדבקות עבור תחומי הפארמצבטיקה, הקוסמטיקה והמזון - בהם נדרשים איכות ודיוק מירביים של הדפוס. מערכת AVT משמשת לאיתור וניטור של תקלות בזמן תהליך הדפוס, כאלה אשר אינן נראות על ידי עין אנושית. המערכת מאתרת את התקלה, מזהה אותה, מסמנת אותה ומאפשרת בכך לדפס לבצע את התיקונים בזמן, לפני אובדן חומר יקר ערך.



שלמה אמיר, מנכ"ל AVT, אמר כי ההסכם מחזק את נוכחות החברה בשוק מערכות בקרת הדפוס העולמי. "אותו יצרן דיווח על גידול משמעותי בתפוקה הודות למערכות שלנו, וכתוצאה מכך החליט על התקנה מסיווית באתרי הייצור שלו ברחבי העולם. אנו מאמינים כי בעקבות עסקה זו, יהיו לנו התקנות נוספות עבור ספק זה, כמו גם עבור יצרנים נוספים", אומר אמיר.



AVT, שמרכזה בהוד השרון, נסחרת לפי שווי של 72 מיליון דולר. את הרבעון השלישי של השנה סיימה החברה עם הכנסות של 6.3 מיליון דולר ורווח של כ-1.07 מיליון דולר. זאת, לעומת הכנסות של 5.4 מיליון דולר ורווח של כ-530 אלף דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully