וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפייר אונליין של נעם לניר תובעת מפארטי גיימינג "פיצויים משמעותיים" ודורשת לחדש את החוזה עמה

עפרה שלו

6.12.2005 / 16:06

גורמים המקורבים לתביעה אומרים כי מדובר במאות מיליוני דולרים; התביעה הוגשה בגיברלטר לאחר שפארטי ביטלה את שיתוף פלטפורמות ההימורים עם אמפייר והסבה לה נזק כספי



חברת ההימורים המקוונים אמפייר אונליין של נעם לניר תובעת מפארטי גיימינג "פיצויים משמעותיים" בגין ביטול חוזה שיתוף הפעולה בין השתיים. גורמים מקורבים לתביעה אומרים כי מדובר בכמה מאות מיליוני דולרים. את התביעה הגישה אמפייר אונליין בבית משפט בגיברלטר, משם פועלת פארטי גיימינג, המפעילה את אתר הפוקר הגדול בעולם.



בנוסף, אמפייר אונליין דורשת כי החוזה שפארטי גיימינג ביטלה יחודש. במסגרת חוזה שיתוף הפעולה בין השתיים, אמפייר הזרימה שחקנים לאתרי הפוקר של פארטי או לאתרים המשתמשים בפלטפורמה הטכנולוגית של פארטי, וקיבלה עבור כך עמלות. לאחרונה הפרידה פארטי גיימינג את הפלטפורמה שלה מפלטפורמות של שותפות שונות, בהן אמפייר אונליין.



בשלושת החודשים האחרונים איבדו מניות אמפייר אונליין כשלושה רבעים מערכם. אמפייר אונליין הונפקה בבורסה ביוני במחיר של 175 פני למניה, שווי שוק של 925 מיליון דולר, והגיעה לשיא של קצת יותר מ-1.5 מיליארד דולר. עתה, נסחרת מנייתה ב-71 פני בלבד. ההידרדרות העיקרית הגיעה לאחר הודעת פארטי גיימינג על פיצול זירות המשחק של שחקניה מזירות המשחק של חברות הימורים אחרות.



ערוץ ההכנסה העיקרי של אמפייר, ושל מפעילות אתרי הימורים דומות לה, הוא העברה של משתמשים לאתרי הימורים כגון זה של פארטי גיימינג, בתמורה לאחוז מהרווחים. אמפייר טוענת כי ביטול החוזה על ידי פארטי גיימינג, הלקוחה הגדולה ביותר שלה, מהווה הפרה של חוזה. פארטי גיימינג מכחישה זאת, ומוסרת כי היא אינה מוטרדת מן התביעה.

לאחרונה פורסם ב"טיימס" כי ב-4 במאי אמפייר אונליין קיבלה אזהרה בכתב על האפשרות לביטול החוזה עם פארטי גיימינג, אך לא דיווחה על כך למשקיעים בתשקיף לקראת ההנפקה. אמפייר מסרה בתשקיף, כי ההנהלה אינה יודעת על כוונה לסיים את שיתוף הפעולה עם פארטי גיימינג, והוסיפה כי אם תרחיש זה ייצא לפועל, הוא לא צפוי לפגוע בהכנסות.



בחודש נובמבר, דחתה אמפייר אונליין הצעת רכש מפארטי גיימינג במחיר של 60 פני למניה. - מחיר נמוך ב-65% מהמחיר בו הונפקה אמפייר. הצעת הרכש המקורית של פארטי גיימינג הייתה גבוהה יותר, וגורמים מקורבים לאמפייר טענו כי הפרדת הפלטפורמות נועדה כדי להוריד את מחיר המניה של אמפייר ולאפשר לפארטי לרכוש אותה במחיר נמוך יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully