וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הקמעונאות האמריקאית סירס היכתה את התחזיות - אולם הכנסותיה ירדו ב-4.5%

ליאור רבינוביץ

6.12.2005 / 17:17

מניית הרשת שנוצרה ממיזוג בין קיימארט לסירס רובאק מפגרת קשות אחר מתחרותיה; הרווח הנקי היה 58 מיליון דולר



סירס הולדינגס (סימול SHLD), רשת הקמעונאות האמריקאית שנוצרה ממיזוג בין סירס רובאק לקיימארט, רשמה רווח של 58 מיליון דולר ברבעון השלישי, ירידה חדה לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל, שהיה 552 מיליון דולר. סירס, שנה אחרי המיזוג, עדיין מדשדשת אחר מתחרותיה במונחי רווחיות ותשואת מניה.



תוצאות הרבעון השלישי של 2004 כוללות רווח חד פעמי של 807 מיליון דולר ממכירת חנויות. בניכויין, רשמה החברה בתקופה ההיא הפסד. במונחי רווח למניה רשמה סירס 35 סנט, לעומת תחזיות האנליסטים ל-32 סנט. עם פרסום תוצאות אלה עלתה מנייתה במסחר לפני הפתיחה ב-6%.



הכנסותיה של סירס ברבעון האחרון היו 12.2 מיליארד דולר. ברבעון המקביל רשמה החברה הכנסות של 4.4 מיליארד דולר, לא כולל הכנסות סירס רובאק. אם כוללים את תוצאות שתי החברות, הכנסותיה של סירס ירדו למעשה ב-4.7% מ-12.8 מיליארד דולר.



שתי הרשתות רשמו מכירות נמוכות יחסית. קיימארט דיווחה על ירידה בביקוש למוצרי אלקטרוניקה ומוצרים לבית, וסירס דיווחה על חולשה בתחום הבגדים.



סירס רובאק נרכשה על ידי קיימארט - רשת שפשטה רגל ונרכשה על ידי המשקיע אדי למפרט - בשנה שעברה ושינתה את שמה לסירס הולדינגס.



לאחרונה מנסה החברה למצב מותג חדש לחנויותיה - סירס אסנשלס (Sears Essentials) - שבו ישולבו כמה מוצרים בהנחה של קיימארט יחד עם כמה מהמוצרים היותר פופולרים של סירס.



בוול סטריט עדיין מטילים ספק אם סירס תוכל להפוך את המגמה בשתי רשתות שוקעות ולהפוך אותן לקמעונאית מצליחה ביחס למתחרים בענף כמו וולמארט. בששה חודשים האחרונים ירדה מניית סירס ב-24%, לעומת מדד מניות הקמעונות של S&P (סימול RLX) שעלה באותה תקופה ב-7.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully