וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטרו פירסמה אזהרת רווח קשה: צופה ירידה של כ-75% בהכנסות לעומת הרבעון הקודם

נטע יעקבי

2.7.2001 / 15:20

בעקבות ההאטה הנמשכת תצמצם החברה את כוח העבודה שלה ברחבי העולם ב-25%. ההכנסות הצפויות משקפות ירידה של 87% לעומת הרבעון המקביל

חברת נטרו פירסמה אזהרת רווח לרבעון הנוכחי. בנוסף, הודיעה החברה כי בשל ההאטה הכלכלית תיאלץ לצמצם את כוח העבודה שלה בכ-25%.

ההכנסות ברבעון השני צפויות להסתכם בקצת יותר מ-2 מיליון דולר, בהשוואה ל-15.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ו-9.1 מיליון דולר ברבעון הקודם. התחזיות הקודמות לרבעון השני דיברו על הכנסות של כ-8 מיליון דולר - בהחלט נפילה לא קלה עבור החברה.

מהחברה נמסר כי תוצאות הרבעון השני משקפות את המשך הלחץ העולמי על תעשיית הפס הרחב האלחוטי, כתוצאה מההאטה בהוצאות על ציוד תקשורת. ההכנסות מערוצי ה-OEM של החברה יסתכמו בפחות ממיליון דולר, בהשוואה ליותר מ-4.5 מיליון דולר ברבעון הקודם ול-19.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2000. בנוסף, גם ההכנסות ממכירות ישירות צפויות לרדת ברבעון השני - מה שמשקף עיכוב של ההזמנות מרבעון לרבעון.

עם זאת, בחברה ציינו כי למרות התוצאות המאכזבות, "תזרים המזומנים של נטרו בסוף הרבעון השני עומד על יותר מ-350 מיליון דולר". להערכתם, בסיס מזומנים זה הוא מספיק על מנת לצלוח את הזמנים הקשים ולחזור לעמדה מובילה בשוק.

בנוסף הודיעה נטרו, כאמור, כי בעקבות ההאטה הנמשכת היא נאלצת לקצץ כרבע מכוח העבודה שלה ברחבי העולם - מה שיותיר אותה עם 220 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully