וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנטק: 86% ממשתמשי המחשבים בישראל מתמכרים לדואר אלקטרוני

גליה ימיני

7.12.2005 / 7:51

המחקר חושף כי העובד הישראלי מקבל בממוצע 42 מיילים ביום; בתחום זה ישראל נמצאת במקום החמישי ברשימת 17 המדינות שנסקרו; מסך המיילים שמקבל העובד הישראלי ביום הם מיילים אישיים





הדואר האלקטרוני שולט ביום העבודה שלנו: 52% מהמשתתפים במחקר מבזבזים שעתיים ביום על קריאה, מענה ויצירת מיילים. 15% נוספים מבזבזים 4 שעות או יותר ביום. בישראל מבזבז העובד בממוצע 1.9 שעות ביום על קבלת ושליחת מיילים.



ההתמכרות לדואר אלקטרוני מאריכה את יום העבודה: 54% מכל העובדים בודקים את הדואר אלקטרוני שלהם לפני 9 בבוקר, ומרביתם עושים את הבדיקה האחרונה של היום סביב חמש בערב. בישראל העובד הממוצע בודק לראשונה את תיבת הדואר שלו ב-8:30, ולאחרונה ב-16:20.



המחקר גם גילה תוצאות מעניינות ביחס לשימוש בדואר אלקטרוני נייד (משתמשים הנעזרים במחשבים ניידים ומחשבי כף יד לבדיקת דואר אלקטרוני). הישראלים, כך מסתבר, מאוד אוהבים את זה.



34% המשיבים בודקים דואר אלקטרוני עם השכמתם בבוקר במכשירים ניידים לעומת 67% אחוז מהישראלים. 30% בודקים אותו כדבר אחרון לפני שהם מתפנים לשנת הלילה, לעומת 56% שעושים זאת בישראל. 65% ממשתמשי דואר אלקטרוני ניידים משתמשים במכשיר הנייד שלהם עבור משימות קשורות לעבודה כאשר הם מבלים עם חברים ועם בני המשפחה שלהם.



40% ממשתמשי דואר אלקטרוני ניידים בדקו הודעות קשורות לעבודה בעת חופשה לעומת 56% בישראל, ו-38% עשו זאת בזמן חופשות מחלה לעומת 44% בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully