וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מתכננת להשקיע למעלה ממיליארד דולר בהודו

TheMarker

7.12.2005 / 8:51

כך אמר מקורב לחברה לסוכנות הידיעות רויטרס; מיקרוסופט מסתמכת רבות על תעשיית התוכנה בהודו, ששווייה עומד על 17.2 מיליארד דולר, לפיתוח בעלויות הנמוכות מהמשכורת הממוצעת במערב



מיקרוסופט, יצרנית התוכנה הגדולה בעולם, מתכננת להשקיע למעלה ממיליארד דולר בהודו, כך אמר מקורב לחברה לרויטרס. כך, תצטרף מיקרוסופט לחברות נוספות המשקיעות בכלכלת הודו בעלת הצמיחה המהירה.



מיקרוסופט מסתמכת רבות על תעשיית התוכנה בהודו, ששווייה עומד על 17.2 מיליארד דולר לפיתוח בעלויות הנמוכות מהמשכורת הממוצעת במערב. "ההשקעה גבוהה ממיליארד דולר והיא מתוכננת להתפרס על פני מספר שנים", אמר המקור.

ענקית השבבים אינטל (סימול INTC) הודיעה ביום ראשון, כי היא מתכננת להשקיע למעלה ממיליארד דולר בהודו כדי לחזק את פעילותה במדינה. אינטל תגדיל את הפעילות המקומית שלה, תגביר את השקעות הון הסיכון ותעבוד בצמוד לממשלה, לתעשייה ולגופי החינוך. לאינטל יש מרכז פיתוח בבנגלור, בירת ההיי-טק של הודו, המפתח תוכנה לשבבי מחשב ותקשורת.



באוקטובר הודיעה סיסקו סיסטמס (סימול CSCO), ענקית ציוד התקשורת ואחסנת הנתונים, על כוונתה להשקיע 1.1 מיליארד דולר בהודו במהלך שלוש השנים הקרובות ולשלש את מספר עובדיה במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully