וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגאן המעודכנת של רנו תגיע לישראל בעוד כחצי שנה

אסף בר-שי

7.12.2005 / 10:23

בעידן מחירי הנפט הגבוהים מתמקדת היצרנית הצרפתית במנועי דיזל; אחד הדגמים זוכה לתיבת הילוכים אוטומטית, שאר העדכונים - קלים בלבד



המשפחתית הפופולארית של רנו, מגאן, עוברת מתיחת פנים קלה. מדובר בעדכון שיוצא לפועל כשלוש שנים לאחר שהוצג הדגם המקורי, בתערוכת פאריס של 2002. הנושא המרכזי במתיחת הפנים הוא המנועים שעוברים כולם לתקן זיהום האוויר EURO4 המחמיר.



המגאן המתוחה תוצע עם ארבעה סוגים שונים של מנועי דיזל, מ-85 כ"ס ועד ל-150 כ"ס. אחת הגרסאות, עם מנוע בנפח 1.9 ליטר שמייצר 130 כ"ס, תוצע מעתה עם תיבת הילוכים אוטומטית, מה שיכול להפוך את המכירה שלה למעניינת במיוחד עבור הקהל הישראלי. במנועי הבנזין ינוע ההיצע מנפח של 1.4 ליטר (100 כ"ס) ועד ל-2 ליטר עם מערכת טורבו ו-225 כ"ס.



חיצונית נעשה טיפול קל בחזית, שהיתה אנמית באופן יחסי לשאר חלקי המכונית. כעת העיצוב מעט מודגש יותר. טיפולי עיצוב ואיכות קלים נעשו גם בחלק האחורי של המכונית ובתא הנוסעים. בחו"ל תוצע המכונית גם עם מערכת ניווט לווייני (GPS) חדשה.



המגאן המעודכנת צפויה להגיע לישראל עם פתיחת שנת המודל 2007, ב-1 במאי 2006. בשלב זה לא ידוע אם הגירסה המעודכנת תהיה יקרה מהגירסה היוצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully