וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ג'וב אינפו: עלייה של 24% בביקוש למועמדים למשרות תוכנה בצפון הארץ

עינב בן יהודה

7.12.2005 / 10:26

התחום המבוקש ביותר בצפון הוא מתכנתי c++ , בו נרשמה עלייה של 37% בביקוש לעומת השנה שעברה; עלייה של 30% בביקוש לעובדים בתחום הדוט.נט



הביקוש למשרות בתחום התוכנה בצפון הארץ רשם עלייה של 24% בהשוואה לשנה שעברה, כך עולה מנתוני קבוצת ג'וב אינפו המתמחה בגיוס והשמה בענף ההיי-טק.



מנתוני החברה עולה כי התחום המבוקש ביותר בצפון הוא מתכנתי c++ , בו נרשמה עלייה של 37% בביקוש לעומת השנה שעברה. עלייה בביקוש נרשמה גם לעובדים בתחום הדוט.נט. מנתוני החברה עולה כי הביקוש לעובדים בתחום זה עלה בכ-30% לעומת השנה החולפת.



הנתונים, שנאספו בסניף החברה הממוקם במת"מ חיפה, מצביעים על מגמות נוספות המאפיינות את שוק ההיי-טק בצפון הארץ. כך למשל, בשונה מבעבר, חברות צפוניות אינן מציעות עוד למועמדים מאזור המרכז חבילות סיוע למעבר לצפון. בג'וב אינפו מציינים כי פערי השכר בין חברות היי-טק בצפון הארץ לחברות במרכז נמוכים מאד, ובחברות סטארט אפ צפוניות לא ניכרים כלל פערי שכר ביחס למרכז.



מנהלת סניף ג'וב אינפו צפון, ורדית יצחקי ליבוב, מצביעה על הבדל נוסף בין חברות ההיי-טק בצפון הארץ למרכזה "העובדים בחברות ההיי-טק בצפון מעדיפים להתחיל לעבוד מוקדם יותר מעמיתיהם במרכז הארץ. כך, אף על פי שאורך יום העבודה בחברות היי-טק בצפון זהה לזה שבמרכז הארץ, הרי שעובדי ההיי-טק בצפון מסיימים לעבוד מוקדם מאלו שבאזור המרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully