וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפירא מפצל את חטיבת הלקוחות של סלקום לשלוש יחידות: אגף שיווק ואגפי שירות ומכירה ללקוחות פרטיים ועסקיים

ערן גבאי

7.12.2005 / 10:50

סמנכ"ל השיווק יהיה עדי כהן המגיע משופרסל; סמנכ"ל השירות והמכירות של המגזר הפרטי ישמש מאיר בראב; וסמנכ"ל המגזר העסקי יהיה משה מיץ



מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, מבצע שינוי במבנה חטיבת הלקוחות של החברה כדי לייעל את תהליך קבלת ההחלטות ולהגדיל את הקצאת המשאבים לשירות ולשיווק על חשבון גופי המטה. שפירא החליט לפצל חטיבת הלקוחות לשלוש יחידות שיהיו כפופות ישירות אליו: שיווק, שירות ומכירות לקוחות פרטיים, ושירות ומכירות לקוחות עסקיים.

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker לראשות אגף השיווק ימונה כסמנכ"ל השיווק עדי כהן, שכיהן בשנתיים האחרונות כמנהל אגף השיווק וחבר הנהלת רשת השופרסל, והוא יחל בתפקידו בתחילת 2006 לאחר סיום תקופת העברה מסודרת של תפקידו הנוכחי.



לתפקיד סמנכ"ל השירות והמכירות של המגזר הפרטי יקודם מאיר בראב, שכיהן עד כה כסמנכ"ל המגזר הפרטי של חברת סלקום. תחום אחריותו יכלול את אגף שירות הלקוחות הטלפוני, את אגף המגזר הפרטי שכולל את מרכזי המכר של החברה ורשתות המשווקים ואת אגף שרשרת האספקה, שבראשו ימשיך לעמוד סמנכ"ל שרשרת האספקה עמוס מאור.



פעילות המכירות והשירות לתחום העסקי של סלקום, בראשה עומד משה מיץ כסמנכ"ל המגזר העסקי, תוכפף אף היא ישירות למנכ"ל החברה.



שפירא אמר למנהלי החברה, "המטרה שלנו היא קיצור תהליכים שיבטיחו שיפור השירות ויצירת יכולת תגובה לשינויים התכופים במצב השוק. נפעל יחד כחברה זריזה, יעילה ומוטת לקוח".



שינויים אלה הם תוצאה של עזיבת מנהל חטיבת הלקוחות, דוד לרון, שהודיע לפני כשישה שבועות על רצונו לסיים את תפקידו. לרון ימשיך במילוי תפקידו עד להעברה מסודרת של סבב המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully