וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן-פייט תמנה את יצחק קרינסקי, סגן נשיא טבע ואת חזי ברנהולץ מהאוניברסיטה העברית כדירקטורים חיצוניים

עומר שרביט

7.12.2005 / 11:56

אישור המינויים החדשים - ב-22 בדצמבר; ד"ר קרינצקי הוא בעל ניסיון בפיתוח עסקי בתחום התרופות; ברנהולץ הוא פרופסור לביוכימיה, המתמחה בחקר הסרטן



בעלי המניות של כן-פייט ביופארמה, יתבקשו לאשר את מינויים של ד"ר יצחק קרינסקי, סגן נשיא לפיתוח עסקי בטבע, ופרופ' יחזקאל ברנהולץ מהאוניברסיטה העברית בירושלים, לדירקטורים חיצוניים בחברה, באסיפת בעלי מניות שזומנה ל-22 בדצמבר.



ד"ר קרינצקי הוא בעל ניסיון בפיתוח עסקי בתחום התרופות, אותו רכש בפעילותו בטבע וכן מעיסוק רב שנים בבנקאות להשקעות, לרבות כאחראי על פעילות המיזוגים והרכישות בתחום הטכנולוגי של בנק ההשקעות Deutsche Banc Alex Brown בניו יורק.



פרופ' ברנהולץ הוא פרופסור לביוכימיה, המכהן בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בתחום של חקר הסרטן. פרופ' ברנהולץ רכש פרסום בינלאומי כתוצאה ממחקרים בקרומים ביולוגיים, כמו גם מעבודות מדעיות יישומיות שהתמקדו בשימוש בליפוזומים מסוגים שונים כנשאי תרופות.



אחת ההמצאות להן היה ברנהולץ שותף, מהווה את הבסיס של תרופת ה-DOXIL, אשר משווקת בעולם על ידי Johnson & Johnson Inc, עם היקף מכירות שנתי של כ-400 מיליוני דולרים.



כן-פייט היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בתל אביב. החברה החלה את פעילותה בשנת 2000 והוקמה על ידי פרופ' פנינה פישמן המשמשת כמנכ"לית החברה יחד עם ד"ר אילן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully