וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרם מקים קרן השקעות ביחד עם עופר ירקוני ודורון שטייגר בהיקף של 120 מיליון שקל

שלומי גולובינסקי

7.12.2005 / 12:43

בקרוב תצא שרפ"ק טכנולוגיות לגיוס ראשוני של 50 מיליון שקל; שרפ"ק רכשה מניות מרובני, היפאני בחברה, ב-2.5 מיליון דולר



שרם פודים קלנר טכנולוגיות (SFKT) הודיעה היום על תחילת יישום אסטרטגיית הרחבת פעילותה. עד כה עסקה טכנולוגיות בתחום פעילות עיקרי אחד - ניהול קרנות הון סיכון וניהול השקעות בחברות עתירות ידע ואחרות.



הרחבת הפעילות תבוא לידי ביטוי על ידי הקמת קרן להשקעות Private Equity יחד עם היזמים דורון שטייגר ועופר ירקוני בהיקף של עד כ-120 מיליון שקל, מתוכם תשקיע מאמצעיה עד כ-60 מיליון שקל והיתרה ממשקיעים חיצוניים.



החברה תקצה לשטייגר וירקוני, בחלקים שווים, איגרות חוב הניתנות להמרה למניות החברה וכן כתבי אופציה לפי שער המרה ומחיר מימוש של 2.1 שקלים ובתמורה כוללת של 18 מליון שקל בקרן.



פעילות הקרן תתאפיין בהשקעות בחברות בוגרות בתחומי התעשייה השונים בשל הערכת החברה, כי קיימות השקעות אפשריות בחברות המוערכות בחסר בשל קשיים פיננסים או אופרטיווים, או בשל נסיבות מיוחדות אחרות כגון קשיי ניהול, והן בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה או סיכויי הבראה שיאפשרו בעתיד מימוש בשיעורי תשואה טובים.



בכוונת שרם פודים קלנר טכנולוגיות להגיש בימים הקרובים טיוטת תשקיף לפיו תגייס 50 מיליון שקל באיגרות חוב וכתבי אופציות מן הציבור. תמורת ההנפקה תיועד להשקעות בפעילות השוטפת של החברה ולמימון פעילות הקרן.



עוד הודיעו החברה ו-SFK, כי בכוונתן לרכוש את מניות מרובני (בעל מניות יפאני המחזיק בחברה בכ-16.7%) במחיר של 1.83 שקלים למניה בהשוואה למחיר 2.1 שקלים המהווה את שווי ההון העצמי למניה, ובתמורה כוללת של כ-2.5 מליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully