וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר חוק המחייב חברות שירות לספק שירות טלפוני חינם למענה לפניות בענייני ליקויים ותקלות

צבי זרחיה

7.12.2005 / 13:03

החוק יחול על כל חברות השירות הגדולות, בהן: בזק, ספקי החשמל, מים, חברת הגז, חברות הסלולר, ספקי האינטרנט, כבלים ולוויין; ח"כ חיים כץ: מעתה יזכו הלקוחות בישראל לשירות טלפוני הוגן יותר



לקוח המתקשר לדווח על תקלה לא ישלם עבור שיחת הטלפון לחברה, כך קובע חוק שהתקבל שלשום בכנסת ביוזמתו של ח"כ חיים כץ (ליכוד).



החוק מחייב את חברות השירות הגדולות לספק שירות טלפוני חינם למענה לפניות בענייני ליקויים ותקלות. החוק יחול על כל חברות השירות הגדולות, בהן: בזק, ספקי החשמל, מים, חברת הגז, חברות הסלולר, ספקי האינטרנט, כבלים ולוויין.



על פי החוק שייכנס לתוקף 90 יום לאחר פרסומו ברשומות, השירות הטלפוני בחינם יינתן גם למתקשרים מטלפונים סלולריים. כץ ציין, כי חלק מהחברות כבר מיישמות את הנוהל המוצע בחוק אבל בחלקן אינן מפרסמות את השירות כיאות ולכן החוק מחייב גם פרסום ברור ומובלט בחוזי ההתקשרות ובחשבוניות הנשלחות מדי חודש ללקוחות.



כץ טען, כי השירות לצרכן אינו הגון ויעיל מספיק וכי החוק ישדרג במשהו את השירות הזה. "העמדנו את השירות הטלפוני לצרכן בסטנדרטים גבוהים ויעילים המקובלים במדינות המתקדמות בעולם. מעתה יזכו הלקוחות בישראל לשירות טלפוני הוגן יותר, מהיר יותר ובחינם. מן הראוי שהצרכנים המשלמים מדי חודש סכומי כסף גבוהים יזכו לשירות חינם זה", אמר כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully