וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקי קלאבמרקט הגיעו להסכמה עם קבוצת מוזס-בורוביץ'-רוזן: הבעלים לשעבר יעבירו 15 מ' ש' לקופת הנושים

סיון קלינגבייל

7.12.2005 / 13:16

הסכום יועבר תמורת הפטר; כחלק מההסדר, מתנצלים בעלי הרשת לשעבר בפני הספקים, הצרכנים והעובדים, אשר נפגעו עקב קריסת רשת קלאבמרקט



ספקי קלאבמרקט פנו הבוקר לשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, בבקשה לכנס אסיפות נושים לאישור הסכמה אליה הגיעו עם בעלי הרשת לשעבר, המשפחות מוזס, בורוביץ' ורוזן. לפי ההסכמה, יעבירו בעלי הרשת לשעבר לקופת הנושים 15 מיליון שקל תמורת פטור מתביעות עתידיות. את הספקים מייצגים עו"ד ניצה פוזנר ואילן שביט ממשרד חיים צדוק ושות' ואת בעלי המניות עו"ד זאב שרף. ההסכם חייב את אישור אסיפות הנושים בכדי לקבל תוקף.



בהצעה שהוגשה לבית המשפט לא מוזכרת החקירה המתנהלת בנושא קריסת קלאבמרקט, אך עם יאושר ההסכם תהפוך החקירה לחסרת שיניים מאחר ולא ניתן יהיה לתבוע את בעלי הרשת גם אם תמצא הילה לתביעה.



בפתח הסכם מצהירים בעלי הרשת לשעבר כי "הצעת ההסדר ניתנת לפנים משורת הדין בגדר מחווה של רצון טוב כלפי הספקים מתוך רצון כן לסייע לספקים להקטין את ההפסדים שנגרמו להם כתוצאה מקריסת הרשת וכניסתה להקפאת הליכים. יובהר, כי אין בהצעה משום הודאה מכל מין וסוג בחבות כלשהי מצד מי מן המופטרים". הספקים מצדם כותבים בבקשה לבית המשפט: "בנסיבות הללו, גילו נציגי קבוצת הספקים נכונות להיענות לפניית בעלי השליטה וניהלו עימם במהלך התקופה האחרונה משא ומתן שנועד למטרה אחת ויחידה - להביא לשיפור בהחזר חוב הרשת כלפי הספקים כך שיהיה גידול בשיעור הדיווידנד אשר יחולק להם".



עם זאת, הבעלים לשעבר נאותו לדרישת חלק מהספקים וצירפו להסכם מכתב התנצלות. "אנו מביעים בזאת את התנצלותנו וצערנו הכנים והעמוקים בפני הספקים, הצרכנים והעובדים אשר נפגעו עקב קריסת רשת קלאבמרקט. על אף טענות הנשמעות על אחריותינו לארוע, אנו סבורים כי התנהלותנו בכל התקופה עד הקפאת ההליכים היתה כדין ובתום לב. לכן אנו מבקשים הפטר מוחלט ושלם של הנושים ומוכנים לשלם, לפנים משורת הדין, לקופת הנאמן ולטובת החוב לספקים סך של 15 מיליון שקל, והכל בכפוף להוראות ולתנאים הקבועים בהצעת ההסדר שהעתקה מצורף גם למכתבנו זה", כותבים בעלים הרשת לשעבר לספקים.



על מכתב ההתנצלות חתומים יוסי רוזן, שכיהן גם כיו"ר הרשת לשעבר ותמי מוזס ששימשה כדירקטורית בחברה. על המכתב לא חתום דדי בורוביץ' אשר לא החזיק במשרה ברשת אך ספג את מירב הביקורת הציבורית עם נפילתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully