וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הבורסות עברו לעליות קלות; ענקית הסלולר וודאפון עולה ב-3.4%

ליאון איצקר

7.12.2005 / 15:16

נוקיה, יצרנית הטלפונים הניידים הגדולה בעולם, עולה ב-1.5%; עליות נרשמות בקרב חברות הכרייה על רקע עליית מחירי הזהב והנחושת; BHP ביליטון עולה ב-1%



בורסות אירופה עברו לעליות קלות: בורסת לונדון עולה ב-0.2%; בורסת פאריס מוסיפה 0.1%; מנגד, בורסת פרנקפורט מאבדת 0.2%. נוקיה, יצרנית הטלפונים הניידים הגדולה בעולם, עולה ב-1.5%; סימנס הגרמנית עולה ב-1.8%.



מחיר הנפט הגולמי נסגר אתמול בעליות קלות. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בינואר נסגרו אמש במחיר של 59.94 דולר לחבית - עלייה של 3 סנט - בבורסת הסחורות של ניו יורק. כעת נסחרים החוזים לינואר במחיר של 60.32 דולר לחבית - עלייה של 0.6% - במסחר האלקטרוני שלאחר הסגירה בניו יורק.



מניית BP, חברת הנפט הגדולה באירופה, עולה ב-0.5%; מניית ענקית בתי הזיקוק טוטאל מוסיפה 0.6%.



עליות נרשמות בקרב חברות הכרייה על רקע עליית מחירי הזהב והנחושת: BHP ביליטון (סימול BLT.L), חברת הכרייה הגדולה בעולם, עולה ב-1%; ריו טינטו (סימול RIO.L) מוסיפה 0.6% ואנגלו אמריקן (סימול AAL.L) עולה ב-1.4%.



קרדי סוויס, הבנק השני בגודלו בשווייץ, דיווח כי תוכניתו למזג מחדש את חטיבת ההשקעות קרדיט סוויס פירסט בוסטון (CSFB) בחברה האם, צפויה לחסוך לחברה מיליארד פרנק שווייצי (כ-760 מיליון דולר) בשנה. עד 2008 צפויה להירשם עלייה ברווחי 3 החטיבות העיקריות של הבנק על רקע צמצום עלויות כרשתות מחשבים, רכש ונדל"ן. מניית קרדי סוויס עולה ב-0.7%.



מניית ענקית הסלולר וודאפון עולה ב-3.4% לאחר שהחטיבה היפאנית של החברה רשמה בנובמבר את העלייה החודשית הגדולה ביותר השנה במספר הלקוחות, דיווחה בלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully