וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקית האנטי וירוס הגדולה בסין תשלב את קומטאץ' במוצריה - המניה קופצת 10% ומשלימה עלייה של 50% בחודש

אסף רותם

7.12.2005 / 18:19

קומטאץ' עוסקת בסינון של דואר אלקטרוני; החברה פיתחה פתרונות ייחודיים לחסימת ספאם, phishing ווירוסים בזמן אמת; סמנכ"ל קומטאץ': ההסכם ישפיע לטובה על התוצאות העסקיות ב-2006



מנוע האנטי ספאם לסינון דואר זבל של חברת (סימול בנאסד"ק: CTCH) יוטמע במוצרי חברת רייזינג קורפוריישן (Rising Corporation) מבייג'ין, ספקית האנטי וירוס הגדולה ביותר בסין, השולטת בכרבע מן השוק הסיני.



סגן נשיא החברה הסינית, יידינג מאו, ציין כי "בכוונתנו לחלוש על שוק האנטי ספאם בסין על ידי מינוף מעמדנו בתחום פתרונות אנטי וירוס ובזכות ביצועים חזקים של מוצרי קומטאץ'. הספאם הסיני שונה מזה המוכר במערב, ולכן יבוא מוצרי אנטי ספאם אינו דבר מובן מאליו. הבדיקות שלנו העלו שמוצרים שיובאו מארצות הברית, בפרט כאלו המתבססים על אמצעי ניתוח של תכנים, לא התאימו לשוק הסיני. לעומתם, בלטה הטכנולוגיה של קומטאץ' כיוון שהצליחה לשמור על יעילותה גם בהפעלתה בסין".



רוני זהבי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקומטאץ', הסביר, כי "טכנולוגיית ה-RPD של קומטאץ' היא מבוססת רשת, ומזהה התפרצויות דואר זבל בזמן אמת בגלל דפוס הפצה מסיווי. למעשה, התכנים או השפה אינם משנים - המנוע מזהה את דפוסי הספאם בין אם הוא בסינית או בכל שפה אחרת". לדברי זהבי, הסכם זה הוא ציון דרך נוסף ביישום מודל ה-OEM שאימצה קומטאץ' באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלה. זהבי ציין, כי ההסכם צפוי להשפיע לחיוב על התוצאות העסקיות של החברה בשנת 2006, שבמחציתה צופה ההנהלה מעבר לרווח.



קומטאץ' עוסקת בהגנה ושימור של דואר אלקטרוני. החברה פיתחה פתרונות ייחודיים לחסימת ספאם, phishing ווירוסים בזמן אמת. מניית החברה מגיבה בשעה זו לידיעה בזינוק של 10%, שמשלים עלייה של 50% בתוך חודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully