וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושים של 75 מיליון שקל במכרז המוסדי של נסווקס - פי 5 מהכמות שהוקצתה למוסדיים

יורם גביזון

7.12.2005 / 18:57

נסווקס צפויה לגייס בשבוע הבא 48 מיליון שקל לפי שווי חברה של 20 מיליון דולר לפני ההנפקה; את ההנפקה מוביל פועלים אי.בי.אי



המכרז המוסדי לקראת הנפקתה של חברת נסווקס זכה לביקושים של 75 מיליון שקל, כלומר - פי 5 מהכמות שהוקצתה למוסדיים, כך שההקצאה למוסדיים היתה 20%.



נסווקס צפויה לגייס בשבוע הבא 48 מיליון שקל לפי שווי חברה של 20 מיליון דולר לפני ההנפקה, כשחלקם של המוסדיים הוגבל מראש ל-30% מהיקפו הכולל של הגיוס.



חברת פועלים אי.בי.אי היא החתם המוביל של ההנפקה, שמשלבת מניות ואיגרות חוב להמרה. נסווקס תנפיק 32 מיליון שקל בהנפקה של מניות ו-16 מיליון שקל בהנפקה של איגרות חוב לא צמודות להמרה ל-5 שנים, שנושאות ריבית של 7% ובפרמיה של 30% מעל שווי המניה בהנפקה. החברה תפקיד את תמורת ההנפקה של איגרות החוב להמרה בפיקדון בנקאי.



בעלי איגרות החוב קיבלו אופציה לדרוש את פירעון האגרת בערכה המתואם אחרי 2.5 שנים ואילו החברה קיבלה אופציה להמרה כפויה של האיגרות למניות עם קבלת אישור מה-FDA להתחיל בניסויים בבני אדם, באירופה או בארה"ב. אישור זה צפוי להתקבל בתוך שנה.



נסווקס, אותה מוביל פרופסור חזי ברנהולץ, פיתחה טכנולוגיה ייחודית למתן חיסונים דרך האף. החיסון הראשון שפותח על ידי החברה הוא חיסון לשפעת, שניתן בהזלפה או בתרסיס לאף ומיועד להחליף את שיטת החיסון בהזרקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully