וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרזדנר בנק ירכוש שליש ממניות גאזפרומבנק - הבנק השלישי בגודלו ברוסיה - תמורת 800 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

7.12.2005 / 18:53

דרזדנר, חטיבה של ענקית הביטוח הגרמנית אליאנץ, תרכוש את המניות מ-OAO גאזפרום, החברה הגדולה ביותר ברוסיה; גאזפרומבנק צופה כי העסקה תאושר עד תחילת 2006



דרזדנר בנק הגרמני שוקל לרכוש שליש ממניותיו שח הבנק השלישי בגודלו ברוסיה, ZAO גאזפרומבנק, בסכום של לפחות 23.2 מיליארד רובל (800 מיליון דולר), לקראת הנפקה ראשונה לציבור של הבנק הרוסי הצפויה ב-2006. כך דיווחה סוכנות הידיעות "בלומברג".



דרזדנר, חטיבה של ענקית הביטוח הגרמנית אליאנץ, תרכוש את המניות מ-OAO גאזפרום, החברה הגדולה ביותר ברוסיה. גאזפרומבנק צופה, כי בעלי המניות ורשויות הממשלה יאשרו את המכירה עד תחילת 2006.



דרזדנר שימש כיועץ של גאזפרום ברכישות בשווי של יותר מ-20 מיליארד דולר השנה. הוא החליט להדק את היחסים עם גאזפרום, לאחר שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, החליט להפוך את החברה ליצרנית אנרגיה שתתחרה באקסון מוביל.



ביום שני, הסכים דויטשה בנק לרכוש את 60% הנותרים מיונייטד פיינשל גרופ הרוסית. גם מורגן סטנלי הצטרף למשקיעים ברוסיה על רקע צמיחה רצופה של שבע שנים במדינה. החברות הרוסיות גייסו 3 מיליארד דולר מהנפקות השנה, יותר מסך כל הגיוסים ב-13 השנים הקודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully