וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות חברות ההפקה מתשדירי הבחירות - 5 מיליון ד'

בועז גריילסמר

8.12.2005 / 11:32

החברות שייהנו מעיקר ההכנסות הן JCS, ברודקאסט ואולפני ג.ג, וזאת בנוסף לעובדי התעשייה - במאים, צלמים, מעצבים ועוד

קבוצות התקשורת המחזיקות בבעלותן אולפנים וציוד פוסט-פרודקשן (עריכה ואריזה), נערכות בימים אלה לעבודה מאומצת על תשדירי התעמולה של המפלגות השונות.

תקציב ההפקה של תשדירי הבחירות לכל המפלגות מוערך ב-5 מיליון דולר. תקציב ההפקה כולל את צילום התשדירים, עריכת תמונה וסאונד, עבודת אולפן והכנת אריזות גרפיות לתשדירים.

סביר להניח כי קבוצות התקשורת שייהנו מהכנסות גדולות במיוחד הן JCS, ברודקאסט ואולפני ג.ג. הכנסות מוגדלות במיוחד צפויות ל-JCS, המחזיקה בבעלותה אולפנים, ציוד פוסט-פרודקשן וחברת הפקה, וצפויה לגרוף במערכת הבחירות הקרובה סכום המוערך ביותר ממיליון דולר. החברה החלה לגייס כוח אדם, ולהכין את שטחי העבודה והמכשור שלה לקראת הבחירות. בבחירות הקודמות השתמשו בשירותי החברה הליכוד, מרצ, עלה ירוק, ישראל בעלייה, שינוי ומפד"ל.

על פי ניסיון הבחירות הקודמות, אנשי מקצוע נוספים שעשויים להרוויח מתקציב ההפקה של המפלגות השונות הם במאים, צלמים, מעצבים בתחום הפוסט ומלחיני ג'ינגלים. זוהי גם ההזדמנות של חברות ההפקה הקטנות - שעוסקות בימים כתיקונם בהפקת פרסומות - לגרוף קופה שמנה מתקציב הבחירות. כמו כן, מפיקים בולטים שישתלבו בקמפיינים השונים יהיו ליאורה לנדאו, נורית קידר, רון אסולין, אניה ניסנבוים ואודי קדישזון. מרוויחים נוספים יהיו ספקי הציוד של שוק התקשורת: ספקי מצלמות, ציוד סאונד וספקים של אמצעי פוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully