וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט מוצלח לבסר אירופה: מכרה מרכז עסקים בפראג תמורת 135 מיליון שקל ותרשום רווח הון של 18.5 מיליון שקל

אסף רותם

8.12.2005 / 11:06

המרכז נרכש ושופץ בשנת 2002 תמורת 16 מיליון יורו; בסר אירופה השלימה לפני כשלושה שבועות גיוס של 100 מיליון שקל באג"ח סטרייט



בסר אירופה מכרה את מרכז העסקים "4D Center" בפראג לקרן השקעות הבינלאומית אורקו פרופרטי (Orco Property Group) בתמורה לכ-135 מליון שקל, עליהם תרשום החברה רווח הון של כ-18.5 מיליון שקל.



מרכז המשרדים נרכש בפברואר 2002 תמורת כ-12 מיליון יורו, שופץ בסכום של כ-4 מיליון יורו ועוצב על ידי האומן הישראלי יעקב אגם. קומפלקס בנייני המשרדים כולל כ-30 אלף מ"ר של משרדים בגדלים שונים, אשר הושכרו לאחר השיפוץ בתפוסה של כ-90%.

תמורת הפרויקט נקבעה לסך של 24.75 מיליון יורו (כ-135 מיליון שקל) והרווח לפני מס הצפוי לחברה הינו כ-18.5 מליון שקל. תזרים המזומנים הצפוי יסתכם ב-45 מיליון שקל.



לדברי שחר למקין, מנכ"ל בסר אירופה, המכירה של מתחם המשרדים מצטרפת למספר מימושים מוצלחים שביצעה החברה בשנים האחרונות. המחיר שהתקבל מהווה הוכחה נוספת ליכולתה של קבוצת בסר אירופה להשביח נכסים ופרויקטים באזורי הפעילות. המכירה לקרן נדל"ן בינלאומית מובילה היא המשך ישיר למדיניות החברה לחבור לגופים בין לאומיים ולשתף עימם פעולה. למקין הוסיף כי שיתופי פעולה אלה ימשכו בעתיד.



בסר אירופה השלימה לפני כשלושה שבועות גיוס של 100 מיליון שקל באג"ח סטרייט.



בסר אירופה הינה חלק מ, שמנהלת פרויקטים מקומיים ובינלאומיים בהיקף של כ-2.4 מיליארד דולר. בסר אירופה פועלת ב-8 מדינות במזרח ומרכז אירופה: צ'כיה, סלובקיה, פולין, הונגריה, לטביה, רומניה, בולגריה וקפריסין.



קבוצת בסר אירופה יוצגה בעסקה על ידי עו"ד צביקה לברון, אשר מלווה את החברה בפעילותה במרכז ומזרח אירופה. אורקו יוצגה בעסקה על ידי עו"ד אוון זהב לזר ממשרד סאלאנס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully