וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוע האינטרנט של סוני תנפיק ב-286.4 מיליון דולר

רויטרס

8.12.2005 / 11:54

סוני קומיוניקיישן נטוורק - המפעילה של ספקית שירות האינטרנט So-net - קבעה את המחיר להנפקה הראשונה לציבור בקצה העליון של הציפיות



סוני קומיוניקיישן נטוורק (SCN), חברה בת של סוני מתחום האינטרנט, קבעה ביום חמישי את המחיר להנפקה הראשונה שלה לציבור (IPO) בקצה העליון של הציפיות - 286.4 מיליון דולר.



SCN, המפעילה של ספקית שירות האינטרנט So-net, מסרה, כי מניותיה ימכרו ב-340 אלף ין למניה. קודם לכן, קבעה החברה טווח מחירים זמני להנפקה של 340-320 אלף ין.



מחיר ה-IPO מעריך את החברה במכפיל של 8.5 לרווח הצפוי, לעומת מכפיל של 28.7 לספקית האינטרנט Internet Initiative Japan. מתחרות אחרות של SCN כוללות את חטיבת שירותי האינטרנט של פוג'יטסו, Nifty Corp.



סוני רשמה למסחר מניות מעקב של SCN, שאינן מעניקות בעלות על החטיבה ומיועדות לשקף את שוויה ב-2001. יצרנית האלקטרוניקה, הנאבקת במכירות חלשות בעסקי הליבה של מוצרי האלקטרוניקה לצרכן, סיימה את תוכנית מניית המעקב ב-1 בדצמבר, בכוונה להנפיק את SCN, ולאפשר לחברת האינטרנט לפעול עצמאית. הנפקת המניות, שתנוהל על ידי נומורה סקיוריטיס, נועדה גם לסייע לחברה לגייס כספים להרחבת שירות הסיבים האופטיים שלה.



במסגרת תוכנית מכירת המניות, SCN תנפיק 20 אלף מניות חדשות. סוני וחטיבה נוספת, סוני פייננס אינטרנשיונל, ימכרו גם כן סך של 70 אלף מניות קיימות ב-SCN, מה שיקטין את אחזקות קבוצת סוני ב-SCN לכ-65% מ-100%.



ביקוש חזק של המשקיעים למניות במהלך ההכנה להנפקה הוביל למכירה נוספת של 12 אלף מניות במסגרת הקצאת יתר, והביא את ההיקף הכולל של ה-IPO ל-34.68 מיליארד ין. נכון ל-30 בספטמבר, היו ל-SCN כ-2.81 מיליון מנויים לשירות So-net או שירותים אחרים. מניות SCN יתחילו להיסחר בשוק המשני לחברות סטארט-אפ של בורסת טוקיו ב-20 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully