וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מסע הרכש של ניוז קורפ בתחום האינטרנט: הכנסות חטיבת האינטרנט שלה צפויות לזנק השנה פי 6

סוכנויות הידיעות

8.12.2005 / 20:58

החברה מעונינת להיכנס גם לתחום החיפוש ברשת, וקיימה מגעים עם גוגל ויאהו, אמר נשיא חטיבת פוקס אינטראקטיב מדיה



פוקס אינטראקטיב מדיה, חטיבת האינטרנט של ענקית המדיה ניוז קורפ (סימול NWS), העריכה כי הכנסותיה בשנת הכספים הנוכחית צפויות לזנק פי שישה בעקבות מסע הרכש האגרסיווי שביצעה החברה האם שלה בתחום המקוון.



פוקס אינטראקטיב מדיה, שהוקמה בחודש יולי כמסגרת למספר הגדל והולך של נכסי ניוז קורפ בתחום האינטרנט, צופה לרשום הכנסות של כ-300 מיליון דולר בשנת הכספים הנוכחית, לעומת הכנסות של כ-47 מיליון דולר בשנה הקודמת. כך העריך היום נשיא החטיבה רוס לווינסון, בכנס המדיה של UBS שנערך בניו יורק.

ניוז קורפ, הנמצאת בשליטת איל המדיה, רופרט מרדוק, הוציאה השנה כ-1.3 מיליארד דולר על רכישות של חברות אינטרנט.



בחודש יולי רכשה החברה את אינטרמיקס (Intermix) בסכום של כ-580 מיליון דולר במזומן. חברת אינטרמיקס מורכבת משני עסקים נפרדים: העיקרי, MySpace.com, הוא קהילה וירטואלית לצעירים בגיל 16 עד 24. השני, הוא שיווק מקוון של מוצרים המבוססים על איסוף מידע מחברי הרשת.



ניוז קורפ חתמה באוקטובר על הסכם לרכישת חברת IGN אנטרטיינמנט תמורת 650 מיליון דולר. IGN היא חברת אינטרנט ושירותים שממוקדת בתחום משחקי הווידיאו והבידור. ל-IGN נגישות ל-30 מיליון משתמשים ייחודיים ביום.



רכישות אלו סללו לניוז קורפ את הדרך לנגישות ל-70 מיליון משתמשים בחודש.



מוקדם יותר השנה אמר מרדוק, כי ניוז קורפ גם מעונינת להיכנס לתחום החיפושים בתשלום באינטרנט. בכנס שנערך היום אמר לווינסון, כי החברה טרם החליטה האם לרכוש חברה בתחום זה או לחילופין לחתום על הסכם שיתוף פעולה.



לדבריו, קיימה ניוז קורפ מגעים עם חמש חברות בתחום, ובכלל זה עם גוגל (סימול GOOG) ויאהו (סימול YHOO).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully