וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי רביד במו"מ עם מרקסטון על מינויה למשרת מנכ"ל בחברת ניהול ההשקעות החדשה של הקרן

רם דגן

8.12.2005 / 21:09

רביד, מנכ"ל פסגות-אופק, נחשבת למוערכת ביותר בעולם הפיננסים המקומי ולאחת האחראיות הראשיות למיתוגה של פסגות-אופק כחברת ההשקעות הטובה בישראל; רון לובש מנהל המו"מ מטעם מרקסטון



מנכ"ל פסגות-אופק, גבי רביד מנהלת בימים האחרונים מו"מ עם קרן מרקסטון לגבי האפשרות שתמונה למשרת מנכ"ל חברת ניהול ההשקעות החדשה שלה. רביד, שמכהנת כיום כמנכ"ל פסגות-אופק, נחשבת למנכ"ל מוערכת ביותר בעולם הפיננסים המקומי ולאחת האחראיות הראשיות למיתוגה של פסגות-אופק כחברת ההשקעות הטובה בישראל.



למרות זאת, החלה רביד במגעים למשרה אשר צפויה להיות לא פחות מאתגרת.



לפני כשבועיים רכשה קרן ההשקעות האמריקאית יורק, את פסגות-אופק בתמורה ל-1.35 מיליארד שקל. אנשי הקרן אמרו מיד לאחר הרכישה כי המחיר הגבוה שבו נרכשה החברה, משקף את הבעת האמון המוחלטת שלהם במנהלים של פסגות-אופק ובראשם רביד.



בתוך חודשיים רכשה קרן מרקסטון אשר מרכזת כ-800 מיליון דולר, נכסי השקעות בהיקף של כ-60 מיליארד שקל. ראשית רכשה החברה את השליטה בסולומון שוקי הון, שמחזיקה בחברת הקרנות פק"ן. בהמשך רכשה מרקסטון קופות גמל בהיקף של כ-14 מיליארד שקל מבנק לאומי, ובימים אלו נמצאת הקרן במגעים מתקדמים לרכישת קופות גמל נוספות בהיקף של כ-22 מיליארד שקל מהפועלים.



באמצעות הרכישות האלו, יצרה מרקסטון בזמן קצר גוף פיננסי חדש ומשמעותי שאמור לקרוא תיגר על השחקנים הנוכחיים בשוק ההון הישראלי. מי שמנהל את המו"מ מכיוונה של מרקסטון הוא רון לובש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully