וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות ההשתלטות ממשיכות לגייס בכירים ממגזר הטכנולוגיה: מנכ"ל פלקסטרוניקס יצטרף ל-KKR

סוכנויות הידיעות

8.12.2005 / 21:37

מייקל מרקס, שעמד במשך עשור בראש קבלנית שירותי הייצור הסינגפורית, יצטרף לקרן ההשתלטויות הגדולה בעולם, על רקע ההתעניינות הגוברת שלה בחברות היי-טק



מייקל מרקס, מנכ"ל קבלנית שירותי ייצור המחשבים והאלקטרוניקה הסינגפורית פלקסטרוניקס (סימול FLEX), מצטרף לקולברג קראוויס רוברטס (KKR), קרן ההשתלטויות הגדולה בעולם.



גיוסו לשורות KKR בא על רקע ההתעניינות הגוברת מצד קרנות השתלטות במגזר הטכנולוגיה, והוא האחרון בשורה של מעברים של בכירים במגזר הטכנולוגיה לקרנות השתלטות פרטיות.



מרקס, אשר שימש כמנכ"ל פלקסטרוניקס מאז 1994, יצטרף כשותף ל-KKR בתחילת ינואר ויתמקד בהשתלטויות של הקרן בתחום הטכנולוגיה, כמו גם בהשקעות ביבשת אסיה.



קרנות השתלטות הרחיבו השנה את השקעותיהן בתחום הטכנולוגיה, ושתי העסקות הבולטות בתחום היו רכישת חברת התוכנות הפיננסיות סאנגרד תמורת 11.4 מיליארד דולר ורכישת חטיבת השבבים של אג'ילנט עבור 2.66 מיליארד דולר. KKR היתה מעורבת בשתי העסקות. בחודש שעבר דווח כי קבוצת קרנות השקעה פרטיות מתכוונת להגיש הצעת רכש לספקית שירותי טכנולוגיית המידע קומפיוטר סיינסס.



במקביל, נרשם מעבר מוגבר של בכירים ממגזר הטכנולוגיה לקרנות השתלטות. מרקס מצטרף לבכירים נוספים במגזר, דוגמת ג'ון גויס, לשעבר ראש חטיבת השירותים הגלובלים של ענקית המחשוב איי.בי.אם, אשר עבר לקרן סילבר לייק, ו-ויוק פול, שעמד בראש ענקית מיקור החוץ ההודית ויפרו (Wipro), ועבר לקרן טקסס פסיפיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully