וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול של אזהרות רווח לרבעון השני

נטע יעקבי

2.7.2001 / 19:22

רדוויז'ן, ווקלטק, בקווב ונטרו מורידות תחזיות ומפטרות

ארבע אזהרות רווח של חברות ישראליות מבשרות היום כי דו"חות הרבעון השני יהיו רק מהדורה גרועה יותר של הרבעון הראשון. הורדה של עשרות אחוזים בתחזיות ההכנסות ופיטורים, מאפיינים את אזהרות הרווח שפירסמו אחר הצהריים נטרו, בקווב, ווקלטק ורדוויז'ן.

אזהרה שנייה לרדוויז'ן

חברת רדוויז'ן , המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות מתקדמים להעברת קול, וידיאו ונתונים בזמן אמת על גבי רשתות IP, פירסמה היום אזהרת רווח שנייה לרבעון השני. החברה צופה כי ההכנסות ברבעון השני ינועו בין 10.2-10.4 מיליון דולר, נמוך ב-6.4% מהתחזיות הקודמות.

ההפסד למניה צפוי להיות 4-5 סנט, בניכוי הוצאה חד פעמית בשווי 3.1 מיליון דולר ששולמה כפיצויים לעובדים שפוטרו. כאשר מכלילים את ההוצאה החד פעמית, ההפסד למניה מסתכם ב-19-20 סנט.

בקווב - הכנסות של 4.4-4.7 מיליון דולר לעומת 7.2 מיליון ברבעון הקודם

יצרנית טכנולוגיות הדחיפה הישראלית בקווב מודיעה היום כי לא תעמוד בתחזיות ממנה ברבעון הקרוב. ההנהלה מצפה עתה להכנסות של 4.4-4.7 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 7.2 מיליון דולר ברבעון הקודם.

בשורת התחתונה, תציג בקווב הפסד של 19-22 סנט למניה, בניכוי מחיקות מוניטין על רכישות עבר. זהו הפסד מעט עמוק יותר ממהפסד שהציגה החברה ברבעון שעבר, שעמד על 7 מיליון דולר, או 18 סנט למניה.

לנוכח המצב, תנקוט בקווב בחודשים הקרובים מספר אמצעים לקיצוץ בהוצאות, אשר כוללים קיצוץ כוח העבודה ברחבי העולם בכ-25 אחוז, כדי לבצע התאמה בין ההוצאות לבין ההכנסות הנמוכות יותר.

ווקלטק - ירידה של יותר מ-50% בהכנסות ברבעון השני לעומת הקודם

חברת ווקלטק פירסמה היום אזהרת רווח לקראת פרסום תוצאות הרבעון השני של 2001. ההנהלה צופה הכנסות בשיעור של 5.5 מיליון דולר, הרבה פחות מהכנסות הרבעון הקודם שעמדו על 11.2 מיליון דולר. לפני שלושה חודשים צפתה הנהלת החברה צמיחה מסוימת מרבעון לרבעון.

בשורה התחתונה מצפה החברה להפסד נקי של 61-63 סנט למניה בניכוי הוצאות חד פעמיות, ולהפסד כפול, של 1.16-1.22 דולרים למניה כולל הוצאות חד פעמיות. זאת, לעומת הפסד של 55 סנט למניה ברבעון הקודם. כמו כן, הודיעה החברה על קיצוצים נוספים בכוח האדם שלה.

נטרו - אזהרה חמורה ופיטורי רבע מהעובדים

חברת נטרו פירסמה אזהרת רווח לרבעון הנוכחי. בנוסף, הודיעה החברה כי בשל ההאטה הכלכלית תיאלץ לצמצם את כוח העבודה שלה בכ-25%.

ההכנסות ברבעון השני צפויות להסתכם בקצת יותר מ-2 מיליון דולר, בהשוואה ל-15.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ו-9.1 מיליון דולר ברבעון הקודם. התחזיות הקודמות לרבעון השני דיברו על הכנסות של כ-8 מיליון דולר - בהחלט נפילה לא קלה עבור החברה.

בנוסף הודיעה נטרו, כאמור, כי בעקבות ההאטה הנמשכת היא נאלצת לקצץ כרבע מכוח העבודה שלה ברחבי העולם - מה שיותיר אותה עם 220 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully