וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IBM השלימה רכישת חטיבת תוכנות מאגר הנתונים העסקיים של אינפורמיקס

יהודה שויצר

2.7.2001 / 21:09

IBM שילמה עבור החברה 1 מיליארד דולר; העסקה נועדה להקנות לה יתרון על מתחרתה הגדולה, אורקל

חברת המחשבים IBM (סימול IBM) השלימה את רכישת חטיבת תוכנות מאגר הנתונים העסקיים של אינפורמיקס. IBM הודיעה באפריל כי תרכוש את אינפורמיקס ב-1 מיליארד דולר, כחלק ממאבקה בחברת אורקל .

IBM היא אחת משתי החברות הגדולות בעולם לייצור תוכנות עסקיות לשימוש תאגידים גדולים. העסקה נועדה להקנות ל-IBM יתרון על מתחרתה הגדולה, אורקל, שבעבר היתה גם מתחרתה הגדולה של אינפורמיקס.

אינפורמיקס נותנת ל-IBM את אחת ממערכות בסיס הנתונים המתקדמות ביותר, המשלבת נתוני אחסנה, עסקות ומידע עסקי, המשרתת יותר מ-100 אלף משתמשים, בהם חברות הטלפון ווריזון (סימול VZ), דויטשה טלקום (סימול DT) והקמעונאית סירס (סימול S).

לפני מספר חודשים פיצלה חברת אינפורמיקס את פעילותה לשתי חברות בנות: אינפורמיקס-תוכנה (בסיסי נתונים) ו-Ascential (לשעבר "ארדנט", פתרונות e-business וניהול נכסים). בהמשך לרכישה, תשנה חברת אינפורמיקס את שמה ל-Ascential שתהווה חברה עצמאית, שבקופתה מיליארד דולר, למינוף השיווק ופיתוח המוצרים.

חברת קומסופט הישראלית נמצאת בבעלות חלקית של אינפורמיקס (12.5%).

IBM מסרה שתשלב את תוכנת אינפורמיקס עם מאגר הנתונים DB2 של IBM, תחת פיקוחה של מנהלת IBM, ג'נט פרנה, אשר תשלב את צוות המכירות של אינפורמיקס עם כוח המכירות של IBM, תוך תמיכה בלקוחות קיימים של אינפורמיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully