וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויו החזירה את מרבית החוב ובקופה נותרו 96 אלף דולר בלבד; מקווה להימכר עד סוף השנה

עומרי כהן

9.12.2005 / 19:01

רדוויו חתמה על הסכם רישוי והפצה עם אופנט תמורת 570 אלף דולר, אולם השתמשה במרבית הסכום להחזר החוב לבנק קומרסיה, אשר גם סגר לה את קו האשראי



חברת רדוויו הקטנה עדיין מחכה לחברה אשר תרכוש את פעילותה ותמנע את סגירתה הסופית, אולם עד שזה יקרה, היא חתמה שלשום עם חברת OPNET טכנולוג'יס על ההסכם רישוי והפצה של הטכנולוגיה שלה, אשר תזרים לה מעט אוויר לנשימה.



רדוויו מפתחת עבור המגזר הארגוני פתרונות תוכנה לבדיקת התפקוד והביצועים של תוכנות בסביבת האינטרנט. במסגרת ההסכם הנוכחי, היא תעניק ל-OPNET רישיון גישה חופשי וקבוע לקוד של שניים ממוצריה - WebLOAD ו-WebFT תמורת כ-572 אלף דולר במזומן. כחלק מההסכם, תכשיר רדוויו את עובדי אופנט במשך כעשרה ימים ותעניק שירותי תמיכה טכנית למוצרים במשך שמונת השבועות הקרובים.



בעת חתימת העסקה קיבלה רדוויו 360 אלף דולר מתוך סך התמורה. עד אמצע ינואר תקבל רדוויו עוד 200 אלף דולר ואילו יתרת הסכום, בהיקף של 12 אלף דולר, תתקבל לאחר השלמת ההכשרה. ברדוויו ציינו, כי הכסף שהתקבל במשרדיה כבר סייע לה בהחזר חובות לבנק קומרסיה.



במאי השנה העניק הבנק לרדוויו קו אשראי של עד 2 מיליון דולר, בהתאם למספר תנאים. בסוף נובמבר קיבלה רדוויו מכתב מהבנק ולפיו דרישה להסדר החוב, מאחר שהחברה אינה עומדת בתנאי ההסכם. באותה עת הייתה חייבת רדוויו לבנק 1.4 מיליון דולר ובקופתה היו רק 1.14 מיליון דולר.



בעקבות התשלום שקיבלה מאופנט, החזירה רדוויו השבוע לבנק 1.3 מיליון דולר ואת יתרת הסכום תחזיר בשלושה תשלומים עד ה-19 בינואר. קו האשראי של רדוויו נסגר על ידי הבנק, ובקופת החברה נותר אתמול סכום צנוע של 96 אלף דולר.



רדוויו לא הצליחה מעולם לפרוץ החוצה ונחשבת מזה זמן רב ל"כבשה השחורה" בקבוצת רד של האחים יהודה וזוהר זיסאפל. החברה הקטנה גייסה 40 מיליון דולר בנאסד"ק באוגוסט 2000 ובשנה שעברה העשירה את קופתה ב-2 מיליון דולר, שגויסו בהנפקה פרטית. אולם כספים אלו לא סייעו לרדוויו לעבור לרווחיות. בתשע השנים האחרונות הסתכמו הכנסותיה ב-45.4 מיליון דולר בלבד, ואילו סך הפסדיה הצבורים הסתכם בסוף ספטמבר ב-58.8 מיליון דולר.



את הרבעון השלישי של 2005 סיימה רדוויו עם מכירות של 1.3 מיליון דולר לצד הפסד של 635 אלף דולר. על רקע מצבה הפיננסי הקשה, דיווחה החברה לאחרונה כי היא מנהלת כיום מגעים עם מספר גורמים בנוגע למכירתה, וכי בכוונתה לסיים את המו"מ עד סוף דצמבר. עם זאת, ברדוויו לא הבטיחו למשקיעים כי העסקה אכן תושלם ואף הזהירו מפני סגירתה של החברה, אם יעלה המו"מ על שרטון.
מניית רדוויו נסחרת בוול סטריט מעבר לדלפק ברשימת הבולטין בורד. היום עולה המניה ב-5.3% למחיר של 10 סנט, המשקף לחברה שווי של כ-2.1 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully