וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס: נס היא הזדמנות השקעה אטרקטיווית; החל לסקר את המניה בהמלצת "קנייה"

עומרי כהן

9.12.2005 / 20:37

צירף מחיר יעד של 13 דולר - גבוה ב-30% מהמחיר בשוק; "השיפור בכלכלה בישראל תומך בצמיחה של 10% בהכנסות והפעילות מעבר לים תספק צמיחה של 30%; צפויה להתמקד בעתיד גם בשוק הסיני"



האנליסט אהוד אייזנשטיין מבית ההשקעות אוסקר גרוס החל לסקר היום את חברת נס טכנולוגיות עם המלצת "קנייה" למניה וצירף לה מחיר יעד של 13 דולר - גבוה ב-30% מהמחיר בשוק. נס היא חברת שירותי ה-IT (טכנולוגיות מידע) הגדולה בישראל, אשר נהנית גם מנוכחות חזקה בהודו ובמזרח אירופה. להערכת אייזנשטיין, מהווה נס הזדמנות השקעה אטרקטיווית עם חשיפה לתעשיית שירותי המחשוב בקבלנות משנה.



איינשטיין מעריך כי נס תסיים את 2005 עם גידול של 25.7% בהכנסות ל-382.7 מיליון דולר ועם צמיחה של ועם צמיחה של 51.4% ברווחים ל-21.8 מיליון דולר (63 סנט למניה בנטרול הפחתות חד פעמיות). בשנה הבאה הוא מצפה לצמיחה של 18.5% בהכנסות ל-453.6 מיליון דולר ולעלייה של 43.6% ברווחים ל-31.3 מיליון דולר (85 סנט למניה). לדבריו, השיפור הנוכחי בכלכלה הישראלית צפויה לתמוך בצמיחה של 10% בהכנסות העתידיות של נס, בעוד שפעילויותיה מעבר לים יספקו צמיחה שנתית של כ-30% בשורה העליונה.



לדברי אייזנשטיין, נס היא החברה המובילה בשוק שירותי המחשוב בישראל, אשר נאמד על ידו בכ-1.3 מיליארד דולר בשנה. "נס מחזיקה בכ-15% מהשוק הישראלי, אשר מספק כיום כ-54% מהכנסותיה. למרות התחרות החזקה בשוק, מהווה מעמדה כספקית יחידה של מערכות התוכנה של חברת SAP בישראל, כלי חשוב לבידולה משאר המתחרות", כתב אייזנשטיין למשקיעים.



במקביל, ציין אייזנשטיין לחיוב את פעילותה של נס מעבר לים. "החברה מתמקדת כיום בשני שווקים אטרקטיוויים אשר צומחים במהירות: השוק האמריקאי, בו היא פעילה באמצעות השירותים שמעניקות החברות ההודיות שבבעלותה, וכן השוק המזרח אירופי", הוסיף אייזנשטיין. להערכתו, נס תמשיך לבצע רכישות בהודו וצפויה להתמקד בעתיד גם בשוק קבלנות המשנה הסיני, שם היא תיהנה לדעתו מגמישות רבה יותר בתחרות עם ספקיות שירותי ה-IT ההודיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully