וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום יום מסחר תנודתי, בו רשם שיא של 5 שבועות, שב וירד מחיר הנפט מתחת ל-60 דולר לחבית

TheMarker

9.12.2005 / 22:25

החוזים על הנפט הגולמי לינואר נסגרו במחיר של 59.50 דולר לחבית, ירידה של 1.9%, בבורסת הסחורות של ניו יורק, על רקע סימנים שהמלאי מספיק כדי לעמוד בביקוש הצפוי בחורף



מחיר הנפט בניו יורק שב וירד היום על רקע סימנים לכך שהמלאי הקיים בארה"ב מספיק כדי לעמוד בביקוש הצפוי במהלך החורף. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בינואר נסגרו במחיר של 59.50 דולר לחבית, ירידה של 1.16 דולר או 1.9%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. במהלך המסחר כבר הגיע מחיר החוזים לרמה של 61.5 דולר לחבית - רמתו הגבוה ביותר מזה חמישה שבועות.



בסיכום שבועי עלה מחיר הנפט ב-0.3%. מחיר הנפט נמוך כעת ב-16% לעומת שיא של כל הזמנים - 70.85 דולר לחבית - שרשם ב-30 באוגוסט, יום לאחר פגיעתה של סופת ההוריקן קתרינה בדרום ארה"ב. עם זאת, מחיר הנפט עודנו גבוה ב-40% מרמתו בתקופה המקבילה לפני שנה.



מחיר הנפט הגולמי שב אתמול לעלות, לאחר ששלשום ירד לראשונה זה שישה ימי מסחר בעקבות דיווח של משרד האנרגיה האמריקאי לפיו מלאי הנפט הגולמי בארה"ב גדל בשבוע שעבר ב-2.7 מיליון חביות, ל-320.3 מיליון חביות. העלייה שנרשמה לאחרונה במחיר הנפט באה על רקע חשש מגידול בביקוש בעקבות התקררות מזג האוויר בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully