וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה דברת ומנהלים נוספים בטקנומטיקס רכשו כ-10% ממניות החברה מסאנגארד תמורת כ-10 מ' ד'

נטע יעקבי

2.7.2001 / 23:26

במארס 1999 מכר דוברת את עושפ, החברה האם של טקנומטיקס, לסאנגארד תמורת 210 מיליון דולר במניות. מאז, זינקו מניות סאנגארד כמעט פי שלושה

החברה האמריקאית סאנגארד דאטה סיסטמס (NASDAQ: SDS) הודיעה היום על כך שמכרה את חלקה בחברת טקנומטיקס - כ-17% מההון - לפי מחיר של 9.25 דולרים למניה. מחיר הנעילה של המניה אתמול היה 9 דולרים.

כ-10.5% מהמניות נרכשו על ידי היו"ר שלמה דברת, המנכ"ל הראל בית און, דירקטורים אחרים וגורמים נוספים הקשורים לחברה, שזהותם לא נמסרה. אלה שילמו בעבור המניות כ-10 מיליון דולר.

סאנגארד הפכה לבעלת מניות בטקנומטיקס לאחר שרכשה את עושפ טכנולוגיות, שהוקמה על ידי דברת, במארס 1999 תמורת 210 מיליון דולר במניות. עושפ היא שהחזיקה במניות טקנומטיקס. מאז מכירת עושפ לסאנגארד זינקו מניותיה ממחיר של כ-11.5 דולר לכ-30 דולר.

המכירה היוותה אקזיט גדול לדברת, שלאחר מכן הקים את קרן ההון סיכון כרמל. עתה רכש דברת, כאמור, כ-10% מטקנומטיקס, ביחד עם מנהלים אחרים בחברה. עם הקנייה הפכו מנהלי טקנומטיקס לבעלי המניות העיקריים בחברה.

דברת מכהן גם כיו"ר מועצת הדירקטורים של בריזקום , והוא חבר במועצות המנהלים של דלתא גליל . לפני כשבועיים השלים דברת סבב גיוס של חברת הסטארט אפ פרופישנסי, וכתוצאה ממהלך זה הוא מכהן גם כחבר מועצת המנהלים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully