וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה בתל אביב: פערים מעורבים בדואליות והמלצות חיוביות של הבנקים על השוק - טבע בפער חיובי של 1%

עומר שרביט

11.12.2005 / 12:20

ארזים תפתח על רקע רווח של 50 מ' ש' ברבעון; מנהלי ההשקעות דוחפים השוק מעלה לקראת סוף השנה; לאומי: המשך עליית ריבית וחולשה בשוק הסולידי יכולים להעיב על המסחר



התשואה החיובית שמאפיינת את חודש דצמבר באופן מסורתי קיבלה בסוף השבוע רוח גבית גם ממחלקות המחקר של שני הבנקים הגדולים. סיום חיובי של שבוע המסחר בוול סטריט יתמוך אף הוא במגמה החיובית לפתיחת המסחר, כאשר תפתח בפער חיובי של 1% אולם, ו יפתחו בפערים שליליים של 0.1% ו-1.6% בהתאמה.



המדדים נסחרים בימים האחרונים קרוב מאוד לרמה הסמלית של ה-800 נקודות ומדד תל אביב 100 אף חצה את רמה זו במסחר התוך יומי בשבוע שעבר, אם כי לא לזמן רב: המעו"ף יפתח היום ב-791 נקודות ומדד תל אביב 100 יפתח ברמה של 798 נקודות.



בבנק לאומי אומרים, כי השוק ממשיך להוות יעד ארטרקטיווי לזרים שנוקטים בעמדת המתנה להמשך ההתפתחויות באזור. עם זאת, בלאומי מסייגים, כי "מגמה של המשך עלייה בריבית וחולשה בשוק הסולידי יכולים להעיב על המסחר. בנוסף, השפעת המכירה הרעיונית יכולה להעיב על המגמה החיובית בטווח הקצר שכן ייתכן שידרשו מימושים בניירות השונים בכדי לממנה."



מניית תפתח את שבוע המסחר על רקע תוצאות הרבעון שפורסמו ביום חמישי אחר הצהריים, אז דיווחה על מעבר לרווח נקי של 50 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, ביחס להפסד של 1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully