וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 5% בביקוש הכללי לעובדים בנובמבר בהשוואה לתקופה המקבילה

עינב בן יהודה

11.12.2005 / 10:16

בהשוואה לאוקטובר, נרשמה עלייה של 46%; בגלל ריבוי החגים חודש אוקטובר אופיין בפעילות נמוכה; דליה נרקיס מנכ"ל מנפאואר ישראל: "העלייה מצביעה על המשך הצמיחה במשק"



הביקוש הכללי לעובדים בנובמבר היה גבוה ב-5% בהשוואה לתקופה המקבילה, כך עולה מסקר הדרושים החודשי של חברת מנפאואר ישראל, המבוסס על מודעות דרושים (מילים ושטח) המתפרסמות בלוחות העיתונים הגדולים. בהשוואה לאוקטובר 2005 נרשמה עלייה דרמטית של 46%, הנובעת מהעובדה כי רמת הפעילות הכללית באוקטובר היתה נמוכה, בגלל ריכוז החגים בחודש זה.



דליה נרקיס מנכ"ל מנפאואר ישראל, מציינת כי ההשוואה לחודש המקביל אשתקד משקפת יותר את מצב המשק. "העלייה בביקוש בשיעור של 5% מצביעה על המשך הצמיחה במשק וההתרחבות בפעילות הכלכלית. אנו צופים כי המגמה החיובית תימשך גם בחודשים הקרובים. אנו צפויים להמשך העליות בביקוש לעובדים ואף בשעורים גבוהים יותר".



מהנתונים עולה, כי בענף מקצועות הנדסיים חלה עלייה של 21% לעומת נובמבר 2004, ועלייה של 70% לעומת החודש הקודם. בענף שרותי משרד לא חל כל שינוי לעומת החודש המקביל אשתקד, אך נרשמה עלייה של כ-51% לעומת אוקטובר 2005.



בענף שיווק ומכירות חלה ירידה של 11% לעומת החודש המקביל אשתקד ועלייה של 49% לעומת החודש הקודם. בענף ייצור תעשייה ומתכת חלה עלייה של 11% לעומת החודש המקביל אשתקד, ועלייה של 78% לעומת אוקטובר השנה . בענף אקדמאים וניהול חלה עלייה של 23% לעומת החודש המקביל אשתקד, ועלייה של 68% לעומת אוקטובר.



בענף מסחר ושירותים חלה עלייה של 4% לעומת החודש המקביל אשתקד ועלייה של 40% לעומת החודש הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully