וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הכספים של טבע דן זיסקינד על חזרת הטיסאברי לשוק: "בסוס המת מנסים להפיח נשמה"

שירלי יום-טוב

11.12.2005 / 11:58

(עדכון) כך אמר בכנס המשקיעים של תמיר פישמן ו-TheMarker; זיסקינד: "טבע לא נמצאת על המלצת 'קנייה חזקה' בסקאלת ההמלצות, מכיוון שאנליסטים קיבלו פיק ברכיים מהמחיר שאליו הגיעה המניה"



מאת שירלי יום-טוב ועומרי כהן



בכנס המשקיעים של תמיר פישמן ו-TheMarker המתקיים היום, אמר מנהל הכספים של חברת טבע, דן זיסקינד אמר בנוגע לחברה כי, "אנחנו לא נמצאים על המלצת 'קנייה חזקה' בסקאלת ההמלצות, מכיוון שאנליסטים קיבלו פיק ברכיים מהמחיר שאליו הגיעה המניה", עוד הוסיף, "יש לנו אנליסט שמסקר אותנו, והוא העלה את מחיר היעד של המניה מ-35 ל-45 דולר. הוא רק לא עשה את החישוב כמה כסף אנשים הפסידו בגלל שהוא לא העלה את מחיר היעד כבר לפני שנה".



עוד הוסיף זיסקינד על חזרתו הצפויה של הטיסאברי לשוק: "בסוס המת מנסים להפיח נשמה, ייתכן שזה יגיע לשוק אבל בצורה שונה ויתפוס נתח שוק פחות גדול".



בנוגע למיזוג עם אייווקס, ציין זיסקינד, כי המיזוג מחכה כעת לאישור של ועדת הסחר הפדרלית של ארה"ב (SPC). "אנחנו השלמנו את כל מה שהיינו צריכים לבצע ועכשיו השלמת המיזוג תלויה בהם. יש כאלו שאומרים שלהעביר מסמך בין הקומה הראשונה לשנייה שם זה תהליך שיכול לקחת חמש דקות או חמישה שבועות", כך שכעת זה תלוי רק בהם", אמר זיסקינד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully